    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Wed, 16 Mar 2011 23:01:59 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Jak obczaic kierunek wydmuchu z grafiki?

    On Wed, 16 Mar 2011, Papo5merf wrote:

> [...]
    [...]
    > w cuda wierzysz?:O)

    A gdzie niby one mają być?
    Którąś markową GT9800 miałem (do testów) - w tym komputerze
    - i problemu (z istotnym dla mnie zakresie) nie było.
    Moja wina, że nie zwróciłem uwagi na sposób chłodzenia,
    kupując kartę.
    Teraz zwracam, tyle, że bicie piany nijak się nie
    przyczyni do rozwikłania problemu :P

    > tak się nie da

    Co się nie da??
    Karta o której piszę prawie w 100% spełniała wymagania - poza
    drobiazgiem, była trochę za długa i opierała się o dyski(!)
    Mimo tego problemu z chłodzeniem nie było.

    > zresztą jak się chce w super nowe gierki pocinać

    Nie mam zamiaru :P

    > to trzeba cierpieć w płacić rachunki za prąd zuywany prez kilowatową
    > maszynę i słuchać tego huku wentylatoruf:O)

    Problem nie tak wygląda :>, patrz wyżej.
    Jedną jedyną przyczyną dla której rozglądam się za zmianą jest fakt, że
    aktualnie włożona karta "sieje" ciepłem po całej okolicy i wrzuca część
    "swojego" ciepłego powietrza na dyski.

    > a jak masz w kompie za gorąco to proponuję otforzyć obudowę i masz problem
    > ropzwiązany:O)

    Na to to dawno wpadłem, ale rozwiązanie nie jest eleganckie ;)

    pzdr, Gotfryd