  • 1. Data: 2015-04-07 08:23:30
    Temat: Jak niedrogo zadzwonic za granice?
    Od: " 666" <...@...6>

    Do końca roku korzystałem z cennika Sferii, coś 11-24 grosze za minutę (m.in. Stany,
    Kanada, UK, Niemcy, Hiszpania), spokojnie można
    było za tę cenę pogadać z rodziną czy złożyć jakąś reklamację.
    Niestety te sq.... z Plusa zmieniły cennik Sferii i teraz połączenia zagraniczne są w
    okolicy 2 zł/min.
    Widzicie jakąś alternatywę dla abonentów Sferii i UPC?
    Nie proponujcie IP-fona, chodzi o alternatywę abonenta stacjonarnego (jakiś numer
    rozliczeniowy na kartę-zdrapkę, call-back czy
    podobnie?).
    Stawka 20 gr + vat / min. byłaby do przełknięcia.

  • 2. Data: 2015-04-07 23:00:15
    Temat: Re: Jak niedrogo zadzwonic za granice?
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.04.2015 o 08:23, 666 pisze:
> [...]
    > (jakiś numer rozliczeniowy na kartę-zdrapkę, call-back czy podobnie?).
    > Stawka 20 gr + vat / min. byłaby do przełknięcia.

    Ile przegadujesz miesięcznie?

  • 3. Data: 2015-04-08 09:40:39
    Od: " 666" <...@...6>

    Ale co to ma za znaczenie?
    Czy za reklamację transakcji internetowej (20 minut spokojnie) albo za życzenia
    składane szwagrowi mam każdorazowo płacić 40 zł?

    -----

  • 4. Data: 2015-04-11 14:09:55
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.04.2015 o 09:40, 666 pisze:
    > Ale co to ma za znaczenie?
    > Czy za reklamację transakcji internetowej (20 minut spokojnie) albo za
    > życzenia składane szwagrowi mam każdorazowo płacić 40 zł?

    Ma bo jak duzo gadasz opłaca się stacjonarny w Orange 49zł/mc A jak
    nie to nie.

  • 5. Data: 2015-04-11 14:20:01
    Od: " 666" <...@...6>

    W porównaniu z 19zł/29zł / mc komórki bez limitów?
    No bez sensu.
    Oczywiście jakość rozmów stacjonarnego byłaby o niebo wyższa (bez kompresji GSM).
    Ale co te 49 zł/mies. ma wspólnego z telefonowaniem do 'Lądynu'?

    -----

  • 6. Data: 2015-04-11 14:38:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 11.04.2015 o 14:20, 666 pisze:
    > W porównaniu z 19zł/29zł / mc komórki bez limitów?

    No jak masz do Londynu bez limitów to o czym wątek?

    > No bez sensu.
    > Oczywiście jakość rozmów stacjonarnego byłaby o niebo wyższa (bez
    > kompresji GSM).
    > Ale co te 49 zł/mies. ma wspólnego z telefonowaniem do 'Lądynu'?

    W abonamencie za 49 złotych masz do Londynu bez ograniczeń na stacjonarne.

  • 7. Data: 2015-04-11 21:18:35
    Od: " 666" <...@...6>

    Rozumiem (choć nie bardzo dowierzam, może być jakiś haczyk).
    Ale jak ze Stanami i Kanadą?

    -----

  • 8. Data: 2015-04-12 21:37:52
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 11.04.2015 o 21:18, 666 pisze:
    > Rozumiem (choć nie bardzo dowierzam, może być jakiś haczyk).
    > Ale jak ze Stanami i Kanadą?

    W USA i Kanadzie i stacjonarne i komórki w abonamencie.

  • 9. Data: 2015-04-13 10:09:52
    Od: " 666" <...@...6>

    Zamówić na miesiąc, nadzwonić się i zrezygnować z abo ;-)
    Lub jeden w rodzinie - tyle że jak rodzina długa i szeroka nikt nie ma już abo w
    oranżu...
    I to pewnie jeszcze tego_specyficznego_abo o jakiejśtamnazwie?

    -----

  • 10. Data: 2015-04-13 11:12:50
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > I to pewnie jeszcze tego_specyficznego_abo o jakiejśtamnazwie?

    Mnie znalezienie tej taryfy zajęło około jednej minuty. Tobie też
    powinno się udać.