  • 11. Data: 2016-09-09 18:45:10
    Temat: Re: Jak nie przekładnia maglownica to co?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Przez pół roku był spokój i teraz jest DOKŁADNIE to samo.

    znaczy że panowie naprawili coś co powodowało problemy,ale głupio było
    się przyznać że to nie maglownica. tak więc maglownice też wyminili.
    Pytanie jest takie: Czy świadomie coś naprawili czy nawet nie wiedzą że
    im się udało? Jeśłi świadomie to za 100zł powinni Ci to naprawić. jak
    nieświadomie, kup kolejną maglownice. Czy masz zwyczaj zabierania
    starych części?

    ToMasz

  • 12. Data: 2016-09-09 19:54:21
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-09-09 o 18:45, ToMasz pisze:

> [...]
    > im się udało? Jeśłi świadomie to za 100zł powinni Ci to naprawić. jak
    > nieświadomie, kup kolejną maglownice. Czy masz zwyczaj zabierania

    W przypadku maglownic (i nie tylko) regenerowanych jest taka praktyka,
    że zamawiasz na allegro czy gdziekolwiek regenerowaną, jedziesz do
    warsztatu, żeby podmienili, odsyłasz starą, warsztat bierze kasę za
    wymianę a regenerujący oddaje kaucję i tyle. Już widzę tego ping-ponga
    jak bym pojechał z mordą.

    - wiedziałem, że taka regenerowana to gówno, niech pan jedzie do tych,
    co regenerowali

    - ło panie, kto panu to montował? Toż to nie ma prawa działać.

    :)

  • 13. Data: 2016-09-09 20:40:47
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-09-09 o 18:33, t-1 pisze:

    > Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał

    > przegub na półosi.

    To to?

    http://allegro.pl/przegub-chevrolet-captiva-06-opel-
    antara-i6450634598.html

  • 14. Data: 2016-09-09 21:04:34
    Od: "t-1" <t...@t...pl>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w

    > To to?
    >
    > http://allegro.pl/przegub-chevrolet-captiva-06-opel-
    antara-i6450634598.html

    To właśnie to
    Tanie teraz te rzeczy.
    Przenoszą bardzo duże siły i wyrabiają się szczególnie gdy zakręca się z
    przyspieszeniem.
    Niech ktoś jeszcze posłucha z zewnątrz samochodu jak jedziesz w koło na
    maksymalnie skręconych kołach.
    Przy dużym zużyciu przegubu słychać chrobot przy zakręcaniu też wewnątrz
    samochodu.

  • 15. Data: 2016-09-12 13:02:44
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    twistedme <t...@o...pl> wrote:

    > Objawy "chrupania" wyczuwalne na sprzęgle i kierownicy podczas powolnego
    > ruszania ze skręconymi kołami w lewo (prawie na max) i podczas wjazdu
    > np. na krawężnik ze skręconymi kołami.

    A chrupie podczas kręcenia na postoju?

    Jak miałem magiel do regeneracji, to tak chrupało, ale przy ruszaniu ze
    skręconymi kołami nigdy nic nie chrupało.

    Za to chrupało tak, jak opisujesz, w innym samochodzie i to były przeguby.

    --
    [ GSX 1300R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS PJ S+ p+ M++ W P+:+ X++ L+ B+ M++ Z+++ T- w- CB++ ]

  • 16. Data: 2016-09-12 13:03:55
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    z <...@...pl> wrote:

    > Co to przypadkiem YarisI?
    > U mnie coś podobnego powodują ewidentnie opony.
    > Jedni twierdzą że ten typ tak ma bo ma bardzo duży skręt kół

    Mi w Yarisie 1 chrupało, ale po regeneracji magla nic nie chrupie, więc
    ten typ tak nie ma :)

  • 17. Data: 2016-09-12 13:06:22
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    twistedme <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    > co regenerowali
    >
    > - ło panie, kto panu to montował? Toż to nie ma prawa działać.

    Dlatego robi się wymianę tam, gdzie regenerują :)

    Podstawiasz auto i za parę dni odbierasz ze zregenerowanym maglem (pewnie
    nie Twoim, tylko mieli na wymianę, ale to już bez znaczenia - oni się pod
    tym podpisują i do nich można jechać z mordą, jak coś będzie źle).