  • Data: 2009-06-07 19:11:39
    Temat: Re: Jak nalezy dbać o akumulator litowo jonowy?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 7 Jun 2009 18:45:51 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

    >Może tylko wygląda, i w dodatku wyłącznie na pierwszy rzut oka?
    >Ile może się rozładować akumulator w ciągu pół godziny? Tak jakoś
    >mniej więcej o 0,3%.

    Mysle ze oni nie czekaja pol godziny bo tak lubia, tylko az sie aku
    rozladuje na tyle ze napiecie iles tam spadnie.

    Z drugiej strony - czy takie doladowywanie szkodzi ?

    Z trzeciej .. a moze lepiej nie zostawiac na cala noc :-)

    >A tego w telefonie nie mam. Może właśnie dlatego akumulator starcza
    >mu na tak długo?

    Jestes pewien ze nie ma ?
    Np http://www.mwiacek.com/gsm/netmon/faq_net6.htm#41

    J.