  • Data: 2010-03-22 00:45:16
    Temat: Re: Jak najskuteczniej zniszczyć dane/dysk twardy
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces LeP <l...@o...pl> zwrócił błąd:

    > Trzeba zastosować odpowiednio długie hasło i go nigdzie nie zapisywać. Potem
    > nawet hipnoza nie pomoże (sprawdzone;)

    Święta prawda. Mam kilka takich plików, nie pamiętam co w nich jest.
    Kiedyś napisałem jakiś skrypt który miał odkodowywać (napisanie
    normalnego programu zajęłoby zbyt dużo czasu) - ale nawet kilka miesięcy
    nie wystarczyło, mimo że "prawie" pamiętałem hasło. TC jest tak zrobiony
    że nie da się go bardzo wydajnie odszyfrować, jest jakiś program
    komercyjny do tego ale ponoć też wolny.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8