  • 1. Data: 2009-04-09 06:55:32
    Temat: Jak nabić rozmowy przychodzące?
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    Tak się zastanawiam nad sposobem nabicia minut do wszystkich sieci w Play.
    Jedyny pomysl, ktory przychodzi mi do glowy to zmuszenie jakichs telemarketerow
    do dzwonienia ;) Motyw z poczta glosowa dziala w Play, tak jak dzialal kiedys w
    erze?

  • 2. Data: 2009-04-09 07:08:17
    Temat: Re: Jak nabić rozmowy przychodzące?
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "bartekk" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jedyny pomysl, ktory przychodzi mi do glowy to zmuszenie jakichs
    > telemarketerow do dzwonienia ;) Motyw z poczta glosowa dziala w Play, tak

    to są wwłaśnie minusy pleja - za bardzo uczy kombinowania.
    szukasz sposobu?? masz - zgłoś awarię neostrady - po każdej awarii
    oddzwaniają ostatnio żeby poinformowac że awaria usunięta - rozmowa krótka
    ale jednak :P

  • 3. Data: 2009-04-09 07:22:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 08:55:32 +0200, bartekk napisał(a):

    > Tak się zastanawiam nad sposobem nabicia minut do wszystkich sieci w
    > Play. Jedyny pomysl, ktory przychodzi mi do glowy to zmuszenie jakichs
    > telemarketerow do dzwonienia

    Kup sobie drugi telefon, w innej sieci i dzwoń na tego swojego Pleja.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-04-09 07:34:06
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > szukasz sposobu?? masz - zgłoś awarię neostrady - po każdej awarii
    > oddzwaniają ostatnio żeby poinformowac że awaria usunięta - rozmowa krótka

    I to mówi osoba która chodzi z trzema telefonami. A nie pora dokupić już
    czwartego?

  • 5. Data: 2009-04-09 07:36:38
    Od: "amir" <d...@o...pl>

> [...]
    > Jedyny pomysl, ktory przychodzi mi do glowy to zmuszenie jakichs
    > telemarketerow do dzwonienia ;) Motyw z poczta glosowa dziala w Play, tak

    Kiedys moj telefon z ery ( numer mam w stylu 604 xxx yyy)

    był wyorzystywany na infolinii firmy, dziennie po 100 telefonów
    szkoda, ze wtedy nie było takiej promocji, a teraz firma ma juz centrale :(

  • 6. Data: 2009-04-09 07:37:17
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    wiadomości news:49dda4f3$0$29381$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > I to mówi osoba która chodzi z trzema telefonami. A nie pora dokupić już
    > czwartego?

    może i mam 3 telefony ale nie naciągam nikogo na dzwonienie do mnie żebym
    nie musiał za połączenia płacic - nie widac różnicy??

  • 7. Data: 2009-04-09 07:41:25
    Od: ant <a...@n...tld>

    bartekk wrote:
> [...]
    > Play. Jedyny pomysl, ktory przychodzi mi do glowy to zmuszenie jakichs
    > telemarketerow do dzwonienia ;) Motyw z poczta glosowa dziala w Play,

    Zarejestruj DG i podaj ten numer jako kontaktowy we wszystkich
    papierach. Po dwóch tygodniach zacznie dzwonić jak szalony i będziesz
    mógł godzinami rozmawiac z telemarketerami od banków, ubezpieczeń
    i innych bzdur :-) Oni do tego mają tendencję do tego, że lubią
    dzwonić ponownie po jakimś czasie 8-)

  • 8. Data: 2009-04-09 08:07:30
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > mógł godzinami rozmawiac z telemarketerami od banków, ubezpieczeń
    > i innych bzdur :-) Oni do tego mają tendencję do tego, że lubią

    Takie rozmowy nie są warte tych minut, wierz mi.

  • 9. Data: 2009-04-09 08:15:56
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Kup sobie drugi telefon, w innej sieci i dzwoń na tego swojego Pleja.

    On/a chyba 4 nie 2. :PPP

  • 10. Data: 2009-04-09 08:17:21
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Kup sobie drugi telefon, w innej sieci i dzwoń na tego swojego Pleja.

    Opss, sorki nie ta osoba ; )