  • 11. Data: 2009-04-09 08:28:20
    Temat: Re: Jak nabić rozmowy przychodzące?
    Od: ant <a...@n...tld>

    Boombastic wrote:
    > Takie rozmowy nie są warte tych minut, wierz mi.

    Nie lubisz sobie pogadać? ;-) Wiem, wiem, ale jakaś
    to metoda może być, w końcu nie ma nic za darmo :P

  • 12. Data: 2009-04-09 08:44:40
    Od: Shadow <s...@v...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Kup sobie drugi telefon, w innej sieci i dzwoń na tego swojego Pleja.

    LOL. Dobra odpowiedź. ;) Frajerów szuka...

  • 13. Data: 2009-04-09 09:26:05
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 09:41:25 +0200, ant napisał(a):

> [...]
    > mógł godzinami rozmawiac z telemarketerami od banków, ubezpieczeń
    > i innych bzdur :-) Oni do tego mają tendencję do tego, że lubią

    Oni mają takie centrale, które potrafią minimalizować koszty i na pewno one
    wychwycą numer Play, nawet przeniesiony.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 14. Data: 2009-04-09 09:27:34
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 10:44:40 +0200, Shadow napisał(a):

    > LOL. Dobra odpowiedź. ;) Frajerów szuka...

    Tak samo jak ci dzwoniący szukają frajerów.

    Trafiła kosa na kamień, o ile kosa nie dzwoni z Play :]

    Pozdrawiam
    Tony

  • 15. Data: 2009-04-09 09:31:40
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    tak odbiegając trochę od tematu to zastanawiam się kiedy ktos z urzędasów
    zmieni decyzję w sprawie opłat dla PLAY za połączenia przychodzące i rynek
    telekom. się unormuje. Faworyzowanie nowych sieci tez powinno być jakoś
    ograniczone - czasowo - no chyba że jest a ja nie w temacie dokłądnie jestem

  • 16. Data: 2009-04-09 09:52:50
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > telekom. się unormuje. Faworyzowanie nowych sieci tez powinno być jakoś
    > ograniczone - czasowo - no chyba że jest a ja nie w temacie dokłądnie

    Przecież tanie rozmowy Z play biorą się z drogich DO play.

  • 17. Data: 2009-04-09 10:03:50
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież tanie rozmowy Z play biorą się z drogich DO play.

    no a o czym ja pisze - dokładnie o tym - ale faworyzowanie sieci P4 i
    polsatu bo są nowymi sieciami też nie może trwać wiecznie

  • 18. Data: 2009-04-09 10:10:25
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > no a o czym ja pisze - dokładnie o tym - ale faworyzowanie sieci P4 i
    > polsatu bo są nowymi sieciami też nie może trwać wiecznie

    Hmm, a nie jest przypadkiem odwrotnie, że to sieć godzi się na takie stawki
    /zaniżając wychodzące względem rynku/ licząc że przyciągnie nowych klientów,
    przecież gdyby dała stawki 'jak wszyscy' to kto by kupił u nich numer?

  • 19. Data: 2009-04-09 10:28:00
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

> [...]
    > klientów, przecież gdyby dała stawki 'jak wszyscy' to kto by kupił u nich

    sieć godzi się na takie stawki - ale tylko dlatego że ma do tego prawo jako
    nowa sieć na rynku - wielka trójka ma ograniczenie na wysokośc tej opłaty na
    poziomie (33,8 gr) a play (55 gr za minutę) play co prawda obiecuje coś że
    obniży tą stawkę ale wg mnie to nie będą sie z tym spieszyć

  • 20. Data: 2009-04-09 14:56:50
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org>

    Użytkownik "bartekk" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jedyny pomysl, ktory przychodzi mi do glowy to zmuszenie jakichs
    > telemarketerow do dzwonienia ;) Motyw z poczta glosowa dziala w Play, tak

    Wyjdź z domu, poznaj jakiś przyjaciół, znajomych, znajdź sobie dziewczynę,
    zaczną dzwonić.

    Wojtek