  • Data: 2013-01-30 15:40:48
    Temat: Re: Jak na stale usunac aplikacje z bibliotek google play?
    Od: kosmos <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-30 14:46, krzysztofsf pisze:
    > Jak w temacie....
    > Moge aplikacje odinstalowac z urzadzenia, ale nie widze opcji wyciecia
    > jej na stale z moich aplikacji w google play.
    > Robi sie tam wielki smietnik z niewykorzystywanych, wyprobowanych i
    > odinstalowanych aplikacji.

    U mnie działa to tak:
    - wchodzę w telefonie do Play Store;
    - wciskam klawisz od menu kontekstowego;
    - wybieram "Moje aplikacje";
    - przechodzę z "Zainstalowane" do "Wszystkie";
    - kasuję wybraną aplikację z listy wciskając takie przekreślone kółko.

    Pytałem w supporcie Google czy da się to zrobić przez www, ale dostałem
    informację, że na razie się nie da.