  • 11. Data: 2014-10-02 10:25:16
    Temat: Re: Jak na koszt abonentów pokryc kraj siecia WiFi ?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Zgadza się. Logując się przez 192.168.0.1 do routera się nie da. Ale jak
    > się zadzwoni do BOK, to po paru minutach router się zresetuje, a po
    > restarcie już nie będzie tej funkcji.

    A poprzez "Moje UPC" online nie da się?

  • 12. Data: 2014-10-02 16:07:39
    Od: " 666" <...@...6>

    Na głowie stają, żeby Ci tego nie wyłączyć.

    -----

  • 13. Data: 2014-10-03 00:49:34
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Fri, 11 Jul 2014 15:13:55 +0200
    " 666" <j...@g...pl> wrote:

    > Odpowiedź: wpaść na model biznesowy WiFree UPC.

    Zupełnie OT: czy którykolwiek operator kablówki w Polsce pozwala na podłączenie
    własnego modemu DOCSIS? W USA z tego co widzę tak to działa i w marketach więcej jest
    routerów pod docsis niż zwykłych...

    P.