  • Data: 2013-01-25 02:10:27
    Temat: Re: Jak można przyspieszyć starego laptopa?
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-24 10:06, Chris pisze:

    > Wymienić RAM na min. 1GB choć zalecane przy takim szrocie to 2GB

    Dyskusja co do max obsługiwanej pojemnosci pamięci w innej części wątku
    - nie ma sensu jej powtarzać.

    > Wymienić procka na Pentium M 1.5 min kupisz za 20-40 zł a kopa ma
    > niezłego
    >
    > Swego czasu miałem MSI na Pentium M 1.5 + 2GB ramu i W7 działał bez
    > problemu tak samo jak gierki typy CoD:MW2

    Żartujesz, prawda? Do tej pory od czasu do czasu używam Della X300
    na Pentium LV738 (1,4GHz Dothan 90nm 2MB cache) i 1152 MB RAM z WinXP
    PRO ze względu na jego rozmiary i masę (bardzo wygodne maleństwo dobrze
    mieszczące się do teczki razem z dokumentami, a jednocześnie nie jest to
    ekran o wielkości jak w popularnych do niedawna netbookach).
    Do tego do czego jest mi potrzebny (SIP, mały klient bazy na Firebirdzie
    "z obudową") spisuje się OK, ale już nawet korzystanie z sieci na co
    bardziej rozbudowanych stronach jest problematyczne, a grania na
    konfiguracji o jakiej pisałeś w tytuły typu CoDMW2 i to pod Win7 jakoś
    sobie nie wyobrażam w obecnych czasach. Nie w znaczeniu, że się
    technicznie nie da (sam chyba w 1996 r. męczyłem Quake na 486 160MHz i
    12 MB RAM w 320x20 software render), ale tego typu granie do
    przyjemności nie należy - lepiej iść na spacer ;)

    --
    /MB