-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak lepiej pokonać próg na jezdni?
Date: Tue, 25 Nov 2014 01:55:57 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 27
Message-ID: <m50k2u$d36$1@usenet.news.interia.pl>
References: <m506vr$ft3$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1416876958 13414 83.15.205.22 (25 Nov 2014 00:55:58
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Nov 2014 00:55:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <m506vr$ft3$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550423
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-11-24 22:12, Axel pisze:
> Na kanwie ostatnich flejmów o rondach mam następny temat - naszło mnie
> dzisiaj przy powrocie z pracy: mam na mojej ulicy kilka progów
> zwalniających typu "wyspa", czyli nieprzeszkadzających autobusom. Mogę
> te progi pokonywać jadąc jedną np. lewymi kołami po płaskim, obok progu,
> ale wtedy prawe koła muszą pokonać pełną wysokość wyspy, albo
> symetrycznie i wtedy oba koła jednej osi wjeżdżają na próg, ale tylko do
> połowy wysokości. Który sposób mniej według was niszczy zawieszenie?
> Jakby ktoś nie wiedział, o jakich progach piszę:
> http://www.mmlodz.pl/photo/1346968/Progi+wyspowe+na+
jednej+z+sto%C5%82ecznych+ulic
>
>
> Owocnej dyskusji życzę :-)
>
Jeśli masz drążki reakcyjne - to wjeżdżaj symetrycznie. Wtedy drążki nie
pracują, bo oba koła jednej osi "skaczą" jednakowo.
Drążek reakcyjny w czasie jazdy po łuku pracuje dość powoli (łagodnie),
eliminując przechył nadwozia. Jednak praca szybka (najechanie jednego
koła na garb lub wpadnięcie do dziury) powoduje bardzo ostrą reakcję,
zwłaszcza na tulejach metalowo-gumowych.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.14 02:07 PiteR
- 25.11.14 09:02 spider
- 25.11.14 09:09 Czesław Wiśniak
- 25.11.14 11:01 Jankol
- 25.11.14 13:19 szerszen
- 25.11.14 15:10 elmer radi radisson
- 25.11.14 21:15 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 26.11.14 13:33 Axel
- 26.11.14 13:38 Axel
- 26.11.14 16:23 szerszen
- 26.11.14 18:20 spider
Najnowsze wątki z tej grupy
- słowo na niedzielę Calais - Koszalin
- mój pierwszy miernik grubości lakieru
- Kierunkowskaz w chwili zmiany kierunku
- Koniec produkcji Leapmotor T03
- czy też tak macie w swoich Wrocławiach?
- czy Niemcy wyłączą zdalnie Ałdi
- co w Anglii dziś w Polsce za 30 lat
- Mapy w android-auto
- Na miejscu zginelo dwóch którzy przewozeni byli w bagazniku.
- Darmowa autostrada
- Sprzedaję Twizy
- dzicz
- A gdyby to był elektryk?
- Yanosik
- sprezony amoniak
Najnowsze wątki
- 2025-04-14 Odpowiedzialność cywilna publicznej szkoły podstawowej za molestowanie seksualne dziecka przez nauczyciela
- 2025-04-14 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-04-14 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-04-14 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-04-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-04-14 Kraków => NMS System Administrator <=
- 2025-04-14 Kraków => NMS System Administrator <=
- 2025-04-14 Zielona Góra => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, P
- 2025-04-14 Warszawa => Fullstack PHP Developer <=
- 2025-04-14 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-04-14 t-mobile z dodatkiem perplexity_ai
- 2025-04-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-04-14 Kazdy z nas móglby to napisac
- 2025-04-14 kontrolowanie tego czy wpłaty faktycznie pochodzą od różnych darczyńców jest niemożliwe
- 2025-04-14 Korekcja perspektywy