  • 11. Data: 2014-02-03 11:07:06
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Oczywiście, że OC jest ubezpieczeniem.
    Oczywiście jest podatkiem (mimo iż nazwa wskazuje inaczej).

    > Odsetek niepłacących jest niski, na szczęście.
    Może nie zrozumiałeś pytania, więc powtórzę - co zyska społeczeństwo, kiedy
    wszyscy zaczną płacić składkę OC?
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 12. Data: 2014-02-03 11:09:36
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-03 10:56, masti pisze:

    > Somali to taki kraj, który realizuje idee Korwina. Państwo do nieczego
    > się nie wtrąca a wszyscy zyją w luksusie.

    3 x BZDURA w jednym zdaniu :D

    > A teraz powiedz co zrobisz jak w ciebie bezrobotny wjedzie młodzian w
    > pożyczonym 30 letnim maluchu

    Na narządy. A jak braknie, to się rodzina dorzuci.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 13. Data: 2014-02-03 11:11:27
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-02-03 11:07, WOJO pisze:
    > Oczywiście jest podatkiem (mimo iż nazwa wskazuje inaczej).

    > Może nie zrozumiałeś pytania, więc powtórzę - co zyska społeczeństwo,
    > kiedy wszyscy zaczną płacić składkę OC?

    Spadek cen OC? Zauważ, że płacąc OC kilkadziesiąt PLN oddajesz za darmo
    na tzw. fundusz gwarancyjny pokrywający szkody zrobione przez tych,
    którzy nie płacą.

  • 14. Data: 2014-02-03 11:11:58
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Somali to taki kraj, który realizuje idee Korwina. Państwo do nieczego
    > się nie wtrąca a wszyscy zyją w luksusie.
    Korwin i Jego idee są mi obce, podobnie jak Somalia. Podatek OC muszę jednak
    płacić regularnie co rok i może mogę się zastanowić w jakim celu, czy myśleć
    też mi nie wolno w tym "wolnym" kraju?

    > A teraz powiedz co zrobisz jak w ciebie bezrobotny wjedzie młodzian w
    > pożyczonym 30 letnim maluchu
    To będzie oczywiście zależało od sposobu zachowania młodziana.
    Rozwiń przykład. :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 15. Data: 2014-02-03 11:17:12
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Spadek cen OC? Zauważ, że płacąc OC kilkadziesiąt PLN oddajesz za darmo na
    > tzw. fundusz gwarancyjny pokrywający szkody zrobione przez tych, którzy
    > nie płacą.
    I prezesi towarzystw ubezpieczeniowych tak ochoczo zrezygnują z dodatkowych
    dochodów?
    I dlaczego moja składka (jak twierdzisz) idzie na UFG, skoro UFG ma
    możliwość wystąpienia z regresem do sprawcy?
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 16. Data: 2014-02-03 11:32:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WOJO,

    Monday, February 3, 2014, 11:07:06 AM, you wrote:

    > Oczywiście jest podatkiem (mimo iż nazwa wskazuje inaczej).

    Oczywiście, że jest ubezpieczeniem, jak nazwa wskazuje. Ubezpieczenie,
    to inny sposób redystrybucji niż podatek.

    > Może nie zrozumiałeś pytania, więc powtórzę - co zyska społeczeństwo, kiedy
    > wszyscy zaczną płacić składkę OC?

    To, że będzie niepotrzebny tak duży UFG, który też kosztuje.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2014-02-03 11:33:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sqlwiel,

    Monday, February 3, 2014, 11:09:36 AM, you wrote:

    > 3 x BZDURA w jednym zdaniu :D

    Jaki korwinizm taki luksus...

    > Na narządy. A jak braknie, to się rodzina dorzuci.

    I CKJ?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2014-02-03 11:34:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WOJO,

    Monday, February 3, 2014, 11:17:12 AM, you wrote:

> [...]
    > I dlaczego moja składka (jak twierdzisz) idzie na UFG, skoro UFG ma
    > możliwość wystąpienia z regresem do sprawcy?

    Znasz pojęcie ,,ściągalność"?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2014-02-03 11:47:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Feb 2014 11:11:58 +0100 osobnik zwany WOJO napisał:

> [...]
    > czy myśleć też mi nie wolno w tym "wolnym" kraju?

    > To będzie oczywiście zależało od sposobu zachowania młodziana. Rozwiń

    proste. Młodzian mówi:" W dupie mam Twojego nowiutkiego merca i połamane
    gnaty."

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2014-02-03 11:47:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Feb 2014 11:03:51 +0100 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Ponoć korwiniści wierzą w Singapur. Zalecam osobiste sprawdzenie, jak
    > działa merytokracja...

    niemożliwe. tam państwo wtrąca się nawet w plucie :)