  • Data: 2014-02-03 22:29:06
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Tomasz,

    > Ponieważ?

    Było w tym, co wyciąłeś:

    > RoMan tak stwierdził?

    Cała dyskusja to potwierdziła.

    > No nie rozśmieszaj mnie. Wiesz gdzie mi lata Twoja opinia o mnie? :)

    Myślisz, że byle smileyem przykryjesz swoje chamstwo?

    > Dziękuję. Rozumiem, że z Twoich czasów nie uczono, że dyskutantom nie
    > należy zwracać uwagi na błędy - bo jest to wysoce nie uprzejme.

    Za moich czasów uczono szacunku dla starszych i dziękowania za
    wyprowadzenie z błędu.

    > Chociaż Ciebie pewnie akurat uczono, ale chamstwo masz po prostu we
    > krwi.

    Piszesz do lustra, analfabeto?

    > No i co? Widzisz jakiś problem w tzw. postawie obywatelskiej?

    Na tzw. postawie obywatelskiej opierało się działanie ORMO. Nadal nie
    widzisz związku?

    > W każdym przypadku funkcjonuje jakaś nagroda - może być i finansowa.

    Ale po co, skoro wystarczy proste powiązanie baz pojazdów? I obędzie
    się bez 30 srebrników nagrody, judaszu.

    > A może jesteś jednym z tych, którzy jeżdżą bez?

    Chyba ty.

    --
    Best regards,
    RoMan