  • Data: 2014-02-03 20:33:35
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 03 Feb 2014 20:23:37 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Z tobą się nie da merytorycznie - jesteś totalnie impregnowany na
    > rozsądek, wiedzę i argumenty

    Ponieważ? RoMan tak stwierdził? No nie rozśmieszaj mnie. Wiesz gdzie mi
    lata Twoja opinia o mnie? :)

    > A odnosząc się do ORMOwca, zacytuję:
    > ,,Była możliwość zarobienia na podkablowaniu sąsiada nie posiadającego
    > OC? Bo tutaj jest klu programu."
    >
    > Przy okazji - pisze się ,,clou".

    Dziękuję. Rozumiem, że z Twoich czasów nie uczono, że dyskutantom nie
    należy zwracać uwagi na błędy - bo jest to wysoce nie uprzejme. Chociaż
    Ciebie pewnie akurat uczono, ale chamstwo masz po prostu we krwi.

    > I jeszcze jeden cytacik:
    > ,,Tylko i wyłącznie dlatego, że nic z tego nie mają. Jeśli za "wykrycie"
    > braku polisy była by "nagroda" to nagle może się okazać, że jest bardzo
    > wielu chętnych do jej odbioru.".

    No i co? Widzisz jakiś problem w tzw. postawie obywatelskiej? W każdym
    przypadku funkcjonuje jakaś nagroda - może być i finansowa. A może jesteś
    jednym z tych, którzy jeżdżą bez?

    Tomek