  • Data: 2014-02-03 20:35:40
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Twierdzisz, ze koszta sądowe regresów będą niższe niż odpis na UFG? A
    > wynosi on zabójcze 1.3%.
    Gdzieś tam w moich wypowiedziach widzisz jakieś konkretne cyferki?
    Koszty sądowe będą dokładnie takie same w przypadku UFG, jak TU.

    > I że stawki ubezpieczeń spadną? Przy kilkukrotnym wzroście ryzyka
    > ubezpieczycieli?
    Aaa, to po to się zakłada TU, by rąbać klienta, a nie ponosić ryzyka. To
    teraz wszystko jasne.
    My założymy TU, a o regres niech się martwi UFG - tak się kręci lody, a ja
    głupi tyle lat w nieświadomości żyję.

    > Nie wiem co palisz ale zmień dealera.
    OK. Mam już nie tankować na Orlenie gazu?
    Poleć jakąś lepszą stację, gdzie zatankuję coś lepszego do spalania.
    Pozdrawiam.
    WOJO