  • Data: 2009-03-02 22:43:48
    Temat: Re: Jak kupuje się w ndn
    Od: "Nickelodeon" <N...@...b> szukaj wiadomości tego autora

    "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:gohmvh$edj$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Nickelodeon" <N...@...b> napisał w wiadomości

    > otóż to.

    Czasy się zmieniły, a jeszcze wielu producentów częśći nadal stosuje mafijną
    politykę dystrybucji, wypytywania, ile sztuk.. i tak dalej. Wielokrotnie
    chcę poznać cenę żeby zadecydowac czy ktokolwiek kupi urządzenie z takim
    czymś w środku za $xx, bo może się okazać, że będzie za drogie.
    Kiedy z tym będzie normalnie i te firemki zaczną podawac ceny bez dzwonienia
    i wypytywania?