  • Data: 2011-07-17 22:47:41
    Temat: Re: Jak kupić samochód, skoro nie ma ofert?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatnio to przerabiałem, po około 2 miesiącach śledzenia otozłomu
    > ciągle przewijały się te same egzemplarze, a nawet jak pojawiło się
    > coś nowego, to rzadko było warte uwagi, nie mówiąc o wycieczce.
    > A szukałem auta krajowego, ze sprowadzanymi jest jeszcze gorzej...

    Niedawno kupowałem auto dla siebie - to samo.

    > Wybrałem inną drogę - znalezienie sprawdzonego importera aut
    > używanych i potrzebny w tym przypadku kredyt zaufania. Z efektów
    > jestem zadowolony - autko jest bezwypadkowe, ładne, zadbane,
    > sprawne mechanicznie, udokumentowane i mimo, że przed decyzją
    > o sprowadzaniu danego egzemplarza widziałem go tylko na zdjęciach,
    > warto było. Jak zobaczyłem na żywo, obejrzałem od spodu, sprawdziłem
    > papiery - nie było niczego, co by mogło przemawiać przeciwko autu.
    > Przed podjęciem decyzji o sprowadzaniu miałem przez telefon pełną
    > relację na temat auta.

    U mnie skończyło się na sprowadzonym.
    Tym razem... pewnie też się tak skończy.

    > Oczywiście było droższe, niż średnia rynkowa u nas, ale to normalka,
    > wbrew temu, co można zaobserwować w ogłoszeniach z otozłomu,
    > niemcy nie robią promocji używek specjalnie dla polaków. Wystarczy
    > porównać ceny otozłom/allegro vs. niemieckie ogłoszenia - bierzesz
    > ten sam rocznik, model, wersję, podobny przebieg i patrzysz ile dane
    > auto kosztuje w niemcowni, a ile u nas. Co ciekawe, okazuje się, że te
    > sprowadzane są u nas tańsze niż u źródła, a często w cenie są jeszcze
    > opłaty, koszt sprowadzenia i prowizja handlarza. Wnioski są chyba
    > jasne i nie trzeba nad tym się rozpisywać.

    Tu nie chodzi o to, że ma być super tanie, okazja i igła, może być
    droższe od przeciętnego otozłomu - rozumiem i wcale mnie to nie mierzi.
    Ale i tak miałem nadzieję na krajowe, a coś czuję że ponownie zadzwonię
    do "swojego" handlarza i spytam co i jak.

    Pozdrowienia :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327