  • 21. Data: 2012-03-23 10:15:06
    Temat: Re: Jak klawiatura? Pytanie pozornie głupie
    Od: " " <f...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > tak wogole to pytanie oczywiscie nie jest glupie,
    >
    > jakies 2mce temu medytowalem by napisac prosty
    > programik/gre ktora mierzylaby szybkosc wklepywania
    > tekstu na klawiaturze, np przepisania czegos
    > w stylu 'jestem mistrzem klawiatury i potrafie to
    > wpisac bardzo szybko ow yea' (lub jakis madrzejszy
    > tekst) - chyba to napisze i podam linka to ktos
    > moglby mi przetestowac jak szybko potrafi klepac
    >
    > (ew jakies propozycje na tekst testowy?

    ok, zrobilem ->

    http://dl.dropbox.com/u/42887985/keysport.zip

    ktos zawalczy? jak wyniki?

  • 22. Data: 2012-03-23 13:31:58
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    slawek <s...@h...pl> wrote:

    > Pasująca do gniazda PS/2 - przypomina to nieco wtyk DIN stosowany w
    > magnetofonach z PRL

    Przed erą PS/2 klawiatury też były na DIN, miałem taką - solidna, metalowa,
    BTC, bez win-klawiszy (długo nie mogłem się do nich przekonać).

    > Minus - jak padnie zasilanie, to efekt taki jak reset - co nie zapisane
    > przepada.

    Odruch save to dobry pomysł. UPS też. :)

    > przepłukać wodą destylowaną elektronikę

    Lub izopropanolem (np. kontakt ipa):

    http://allegro.pl/listing.php/search?string=izopropa
    nol

    --
    Gof

  • 23. Data: 2012-03-23 13:33:34
    Od: " " <f...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > ok, zrobilem ->
    >
    > http://dl.dropbox.com/u/42887985/keysport.zip
    >
    > ktos zawalczy? jak wyniki?

    moje normalne pisanie to 14 a szybkie 10 (tylko
    sporadycznie udaje mi sie schodzic na 9.x - ale
    na warsztacie poosiagali jakies fenomenalne wyniki)

  • 24. Data: 2012-03-23 15:32:44
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 22/03/2012 21:11, slawek wrote:

    > Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > W tym sęk, że teraz takich nie robią. Tzn. białych/szarawych/beżowych.
    >
    > I rozglądając się tu i owdzie widzę - I-necie (i nie tylko) -
    > najróżniejsze klawiatury, których konstruktorzy pomyśleli chyba o
    > wszystkim...
    >
    > ...za wyjątkiem oczywistego faktu, iż klawiatura służy do pisania.

    a widzisz, podałem Ci linki do klawiatur które służą do pisania, ale nie
    spodobały Ci się z powodu braku dodatkowych funkcji :) I co się dziwisz
    producentom?

    Masz tutaj cały sklep
    http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/Mechanical_Keybo
    ards.html

    B.

  • 25. Data: 2012-03-23 15:35:54
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    ... i jeszcze tu http://elitekeyboards.com/products.php

    B.

  • 26. Data: 2012-03-23 15:38:06
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 22/03/2012 21:11, slawek wrote:

    > Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > W tym sęk, że teraz takich nie robią. Tzn. białych/szarawych/beżowych.

    masz na myśli takie?

    http://elitekeyboards.com/products.php?sub=topre_key
    boards,realforce&pid=rf_se0200

    B.

  • 27. Data: 2012-03-23 16:32:11
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 22/03/2012 18:14, slawek wrote:
    > Zepsuła "mi-się-sama" (tj. kabel wyrwałem z wtyczki, wtyczka została w
    > gniazdku PS/2) moja ulubiona klawiatura BTC. Szukam teraz jakiegoś
    > zamiennika. W...jące jest, że nie mogę nic znaleźć - łatwiej kupić
    > przeciętnie dobrą płytę główną itp. - niż "zwykłą klawiaturę" nadającą
    > się do pisania programów (bez gapienia na paluchy). Klawiaturę do PC-ta.

    http://www.codinghorror.com/blog/2010/10/the-keyboar
    d-cult.html

    B.

  • 28. Data: 2012-03-23 18:08:14
    Od: " " <f...@g...pl>

    > 8. Normalne (pełnowymiarowe) klawisze funkcyjne, 12 sztuk. Oraz
    > "windowsiane" - start i menu kontekstowego.

    te windowsowe klawisze to mz fatalny wynalazek,
    z wynalazkami to jest raczej tak ze jak 'wynalazek' nie
    trzyma poziomu swojego poprzednika to ogolnie przyczynia
    sie do 'obnizenia poziomu' - o ile sama stara klawiatura
    trzyma pewną unixową (ze tak powiem bo nie wiem czy to
    ma duzo wspolnego z unixem) elegancje to te windowsowe
    wtrety mz wyraznie psuja tą klawiaturę (blew)

  • 29. Data: 2012-03-23 22:31:50
    Od: Tomek Banach <b...@b...org>

    On 2012-03-23 16:32, Bronek Kozicki wrote:

    > http://www.codinghorror.com/blog/2010/10/the-keyboar
    d-cult.html

    podśmiarduje audiofilią

    --
    Tomek

  • 30. Data: 2012-03-23 22:33:31
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Friday, March 23, 2012 9:31:50 PM UTC, Tomek Banach wrote:

    > podśmiarduje audiofilią

    Autor tego bloga mial wpis na temat portfeli dla geeka. To gadgetofilia.

    RW