eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak jeździć na zamekRe: Jak jeździć na zamek
  • X-Received: by 10.157.2.141 with SMTP id 13mr268095otl.5.1465402124699; Wed, 08 Jun
    2016 09:08:44 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.2.141 with SMTP id 13mr268095otl.5.1465402124699; Wed, 08 Jun
    2016 09:08:44 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.high
    winds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!border1.nn
    tp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!q32no5318553qgq.0!news-out.google.com!z5
    ni259qge.0!nntp.google.com!q32no5318549qgq.0!postnews.google.com!glegroupsg2000
    goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 8 Jun 2016 09:08:44 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <57583c66$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.7;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 217.115.65.7
    References: <f...@g...com>
    <5...@g...com>
    <o...@h...linksys>
    <5...@g...com>
    <57583c66$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Jak jeździć na zamek
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Wed, 08 Jun 2016 16:08:44 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 34
    X-Received-Bytes: 2920
    X-Received-Body-CRC: 631882418
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2583347
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 8 czerwca 2016 17:40:24 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości
    > >No najlepiej jest po prostu prowadzić pas prosto a skręt robić pasem
    > >dodatkowym.
    > >Feler jest taki ze nie zawsze miejsce na to jest.
    >
    > Nawet jak jest, to pozostaje kwestia dlugosci.
    > Krotki pas moze powodowac blokowanie roznych kierunkow, dlugi pas ...
    > powoduje, ze problem wraca :-)
    >
    > Problem rozwiazuje dobry inzynier ruchu - ustawiajac swiatla tak, aby
    > korki na wszystkich pasach byly podobnej dlugosci :-)
    >
    > >To miejsce w łodzi jakie wskazałem można poprawić malując wcześniej
    > >znaki na jezdni sugerujące ze to pas do skrętu i pozwalając mieć
    > >więcej czasu na zmiane pasa.
    >
    > Na oko, to jest tam calkiem sporo tego miejsca.
    >
    Niby tak. Tyle że jak się nie zna tego odcinka to człowiek nagle wpada na pas do
    skrętu i ma 100-200m na zmiane pasa na środkowy.
    Jak ruch jest gęsty (a niestety wcześniejsze światła dosyć dobrze forują paczkę
    pojazdów) to nie ma zbytnio mozliwości sie sprawnie wepchać.
    Szczególnie jak człowiek przyzwyczajony jest do konfiguracji jak np. tu:
    https://www.google.com/maps/@51.7738295,19.4826557,3
    a,75y,336.49h,73.07t/data=!3m6!1e1!3m4!1sivzXYDMRXFH
    v--VWY0ztaw!2e0!7i13312!8i6656


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: