    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak jeździć na zamek
    Date: Wed, 8 Jun 2016 17:40:16 +0200

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości
    >No najlepiej jest po prostu prowadzić pas prosto a skręt robić pasem
    >dodatkowym.
    >Feler jest taki ze nie zawsze miejsce na to jest.

    Nawet jak jest, to pozostaje kwestia dlugosci.
    Krotki pas moze powodowac blokowanie roznych kierunkow, dlugi pas ...
    powoduje, ze problem wraca :-)

    Problem rozwiazuje dobry inzynier ruchu - ustawiajac swiatla tak, aby
    korki na wszystkich pasach byly podobnej dlugosci :-)

    >To miejsce w łodzi jakie wskazałem można poprawić malując wcześniej
    >znaki na jezdni sugerujące ze to pas do skrętu i pozwalając mieć
    >więcej czasu na zmiane pasa.

    Na oko, to jest tam calkiem sporo tego miejsca.

    J.