-
X-Received: by 10.157.32.6 with SMTP id n6mr344808ota.10.1465393201874; Wed, 08 Jun
2016 06:40:01 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.32.6 with SMTP id n6mr344808ota.10.1465393201874; Wed, 08 Jun
2016 06:40:01 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.us.feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!news.glorb.com!peer0
2.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!
q32no5252627qgq.0!news-out.google.com!z5ni247qge.0!nntp.google.com!q32no5252625
qgq.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 8 Jun 2016 06:40:01 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <o...@h...linksys>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.7;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 217.115.65.7
References: <f...@g...com>
<5...@g...com>
<o...@h...linksys>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Jak jeździć na zamek
From: s...@g...com
Injection-Date: Wed, 08 Jun 2016 13:40:01 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2991
X-Received-Body-CRC: 3990002740
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2583342
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 8 czerwca 2016 14:00:36 UTC+2 użytkownik SW3 napisał:
> W dniu 08.06.2016 o 12:51 <s...@g...com> pisze:
>
> > Bardzo wkurzająca idea kiedy prawy pas nagle staje się pułapką.
>
> No ale co zrobić w takich sytuacjach (czyli gdy pas do skrętu nie jest
> dodatkowym, pojawiającym się przed skrzyżowaniem pasem)? Jedyne
> rozwiązanie to wysepka i zwężenie aby potem pas do skrętu mógł mieć
> wyraźny początek. Ale to też złe rozwiązanie (przydatne do uporządkowania
> ruchu gdy jest korek ale w innych przypadkach utrudniające ruch). Niestety
> takie też się stosuje. Czasami nawet w idiotycznej formie wtłaczania
> wszystkich na pas do skrętu, np: https://goo.gl/maps/kazCmcYBpt62 (
> https://goo.gl/maps/GxaPbcpV2Jq ).
>
No najlepiej jest po prostu prowadzić pas prosto a skręt robić pasem dodatkowym.
Feler jest taki ze nie zawsze miejsce na to jest.
To rozwiązanie jakie pokazałeś nadaje sie na drogi gdzie ruch nie jest wielki. Tam
daje sie zazwyczaj płynnie zmienić pas. A zabranie pewnej częsci drogi nie jest
bolesne.
Do tego jak ktoś chce skręcić w lewo to moze przez wysepke przejechać jak jest korek.
W miescie zajęcie bezproduktywnie miejsca jest bolesne i w sumie nie zmienia zbytnio
sytuacji.
To miejsce w łodzi jakie wskazałem można poprawić malując wcześniej znaki na jezdni
sugerujące ze to pas do skrętu i pozwalając mieć więcej czasu na zmiane pasa.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.06.16 17:31 J.F.
- 08.06.16 17:40 J.F.
- 08.06.16 18:04 s...@g...com
- 08.06.16 18:08 s...@g...com
- 09.06.16 00:15 g...@g...com
- 09.06.16 08:38 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=