eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak jeździć na zamekRe: Jak jeździć na zamek
  • X-Received: by 10.157.32.6 with SMTP id n6mr344808ota.10.1465393201874; Wed, 08 Jun
    2016 06:40:01 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.32.6 with SMTP id n6mr344808ota.10.1465393201874; Wed, 08 Jun
    2016 06:40:01 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.us.feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!news.glorb.com!peer0
    2.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!
    q32no5252627qgq.0!news-out.google.com!z5ni247qge.0!nntp.google.com!q32no5252625
    qgq.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 8 Jun 2016 06:40:01 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <o...@h...linksys>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.7;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 217.115.65.7
    References: <f...@g...com>
    <5...@g...com>
    <o...@h...linksys>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Jak jeździć na zamek
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Wed, 08 Jun 2016 13:40:01 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2991
    X-Received-Body-CRC: 3990002740
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2583342
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 8 czerwca 2016 14:00:36 UTC+2 użytkownik SW3 napisał:
    > W dniu 08.06.2016 o 12:51 <s...@g...com> pisze:
    >
    > > Bardzo wkurzająca idea kiedy prawy pas nagle staje się pułapką.
    >
    > No ale co zrobić w takich sytuacjach (czyli gdy pas do skrętu nie jest
    > dodatkowym, pojawiającym się przed skrzyżowaniem pasem)? Jedyne
    > rozwiązanie to wysepka i zwężenie aby potem pas do skrętu mógł mieć
    > wyraźny początek. Ale to też złe rozwiązanie (przydatne do uporządkowania
    > ruchu gdy jest korek ale w innych przypadkach utrudniające ruch). Niestety
    > takie też się stosuje. Czasami nawet w idiotycznej formie wtłaczania
    > wszystkich na pas do skrętu, np: https://goo.gl/maps/kazCmcYBpt62 (
    > https://goo.gl/maps/GxaPbcpV2Jq ).
    >
    No najlepiej jest po prostu prowadzić pas prosto a skręt robić pasem dodatkowym.
    Feler jest taki ze nie zawsze miejsce na to jest.

    To rozwiązanie jakie pokazałeś nadaje sie na drogi gdzie ruch nie jest wielki. Tam
    daje sie zazwyczaj płynnie zmienić pas. A zabranie pewnej częsci drogi nie jest
    bolesne.
    Do tego jak ktoś chce skręcić w lewo to moze przez wysepke przejechać jak jest korek.

    W miescie zajęcie bezproduktywnie miejsca jest bolesne i w sumie nie zmienia zbytnio
    sytuacji.

    To miejsce w łodzi jakie wskazałem można poprawić malując wcześniej znaki na jezdni
    sugerujące ze to pas do skrętu i pozwalając mieć więcej czasu na zmiane pasa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: