  • 11. Data: 2010-01-04 09:03:36
    Temat: Re: Jak jest zbudowana w srodku bateria do Toshiby Pro 6000?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > w czasie spokojnego lotu ok. 3..4A. Przy starcie na pełnym gazie potrafił
    > szarpnąć ponad 8A i to już było zdecydowanie za wiele dla tych ogniw.
    > Model latał na zasadzie, że "trzymał się powietrza", ale nic poza tym. W
    > układzie 2s2p pakiet stawał się stanowczo za ciężki.

    Hmmmmm ale jak tak pomyslec o innym zastosowaniu :)

    Jedno ogniwo wazy <> 55g. Jakby dac cztery w szereg byloby
    14,8V 2200mAh. Takich pakietow wziasc dziesiec, polaczyc
    rownolegle co by dalo 22Ah wazace raptem 2.5kg
    Czyli jakies 3-4h plywania pontonem na silniku elektrycznym :)

    Tylko gdzie tu kupic _pewne_ ogniwa tego typu, najlepiej
    jeszcze zeby byly tanie???

  • 12. Data: 2010-01-04 09:06:02
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Planujesz tym swego Lumixa (czy to tam w końcu kupiłeś) udźwignąć? :)

    Mam na to nadzieje ;) Najpierw musze przetestowac osiagi smigiel i
    silnikow -
    czekam wlasnie na przesylki ze smiglami 8 i 10" i czterema roznymi rodzajami
    silnikow...

    Powinno sie dac osiagac <> 4kg ciagu przy masie quada na poziomie 1-1.2kg.
    Tyle w teorii, praktyka pokaze reszte ;)