  • Data: 2010-05-04 14:26:43
    Temat: Re: Jak jest zbudowana lampa w Oplu Zafira, Astra itp?
    Od: Wojciech Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 May 2010, Cavallino wrote:

    > Nie, one tak mają że przeciekają same z siebie, z tego co widziałem w
    > necie to dość częsta usterka. Pewnie jakieś nieszczelności na łączeniu
    > części przezroczystej z resztą, ale nie wiem dokładnie. U mnie nigdy nic
    > im nie było, ale ostatnio zauważyłem że po potraktowaniu myjką były
    > mokre od środka.

    Spróbuj do nich zadzwonić albo podjechać (to jest na Plewiskach tuż za
    przejazdem kolejowym, po prawej stronie jadąc od miasta). Nie będę Ci ani
    polecał, ani odradzał, bo nigdy u nich akurat czegoś takiego nie robiłem.

    Swego czasu jakiś gówniarz załatwił mi tak nowiutki reflektor "Helli"
    (wjechał mi w auto na stacji benzynowej). Z pozoru wydawało się, że
    reflektor jest nieuszkodzony, dopiero po najbliższej wizycie w myjni
    okazało się, że "poci się" od środka. Wszelkie próby bezinwazyjnego
    uszczelnienia tego od zewnątrz skończyły się niepowodzeniem, trzeba było
    wyjąć całe szkło i wkleić od nowa :(

    Pozdrawiam :)

    W.