  • Data: 2013-02-20 11:17:26
    Temat: Re: Jak i czym umy? motocykl
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-18 18:27, pawelduz124 pisze:
    > Witam motocyklistów kolegów i marzycieli ;)
    > mam pytanko czy mogę umyć mój sprzęt typu yamaha r6 na myjni
    > samoobsługowej ???
    > czy nie zaszkodzą te środki które sa łączone z woda na karoserie
    > motocyklu ???
    > pytam z powodu braku odpowiedzi od znajomych ... jedni mówią ze można
    > inni ze absolutnie ... proszę o pomoc ;)

    1) można w odpowiedniej odległości i odpowiednim kątem
    2) trzeba wiedzieć gdzie nie lać (elektryka, łożyska)
    3) jak gorący silnik mocno paruje na zegary itp, jak są nieszczelne może
    wyniknąć z tego mała awaria.
    4) newralgicznym punktem jest instalacja alarmowa, często
    niewystarczająco fachowo( nie szczelnie, w złych miejscach)
    zainstalowana/poprowadzona