  • 11. Data: 2012-03-23 21:13:53
    Temat: Re: Jak fachowo przyciemnić blendę w kasku?
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jkilgr$k59$1@news.task.gda.pl...

    > Możesz napisać precyzyjniej?

    matujesz dokładnie papierem 2000, rozpylasz pistoletem o dyszy 0,3 na
    wysokim ciśnieniu candy black na 0,1 wartwy sprawdzasz widoczność i jak jest
    ok pruszysz klar z uelastyczniaczem, polerujesz, 3 dni szkolenia i dasz radę
    ;-)

  • 12. Data: 2012-03-24 14:00:20
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 23-03-2012 o 18:53:11 Marcin N <m...@o...pl>
    napisał(a):

    > Czy macie jakiś sposób, żeby doczernić blendę w kasku?
    >
    > Wiadomo, że urzędnicy zadbali o to, żeby dobrze chroniąca przed słońcem
    > blenda była nielegalna, co powoduje, że fabryczne są zbyt jasne.

    No to sobie dokup akcesoryjną nielegalną. Przecież są. Jaki kask?

    Z nalepianiem folii to nie wiem, czy taki dobry plan. Raz, że się będzie
    odlepiać, dwa że się łatwo podrapie.

    A w ogóle to ty chcesz co robić w tej blendzie? Obserwacje protuberancji?

    --
    Nikanor [SH300, TE630]

  • 13. Data: 2012-03-24 15:09:08
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    W dniu 2012-03-24 14:00, Nikanor pisze:
    > A w ogóle to ty chcesz co robić w tej blendzie? Obserwacje protuberancji?

    Właśnie. Ja, dla przykładu, w goglach snowboardowych mam szybkę (dwie)
    persimmon (pomarańczowe) i daję radę nawet z dwoma słońcami
    (bezpośrednim i tym odbitym od śniegu)...

    --
    $heikh el $hah
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 14. Data: 2014-12-21 16:59:49
    Od: izirajder <center555@_NOSPAM_o2.pl>

    Nikanor napisal

> [...]

    > odlepiać, dwa że się łatwo podrapie.

    > A w ogóle to ty chcesz co robić w tej blendzie? Obserwacje protuberancji?

    Nikanor, gdzie można kupić "nielegalną blendę"? Szukam alternatywy dla
    zbyt jasnej blendy do IS-17. Wujek Google nie pomógł.

    Mam też taki pomysł: zakup drugiej blendy do tego modelu (ok 125zł z
    przesyłką na ebay) i przyczepienie jej do obecnej blendy (wcześniej być
    może trzeba będzie ją nieco obciąć po bokach). Wcześniej sprawdzę czy
    wejdzie na grubość. Tak na oko dwie warstwy blendy powinny dać się upchnąć
    w kasku. Czy ktoś próbował tego patentu? Chętnie posłucham opinii zanim
    zabiorę się za wdrażanie tego pomysłu. Szczególnie tego jaką blendę
    powinienem dobrać. Teraz mam dark smoke, a dostępne są wszystkie trzy
    warianty: light smoke, smoke i dark smoke).