-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl
!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 07 Mar 2013 11:38:47 +0100
From: hisjusz <h...@w...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
Thunderbird/17.0.3
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak działa termostat? ;)
References: <4...@g...com>
In-Reply-To: <4...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 130306-1, 2013-03-06), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 12
Message-ID: <51386e37$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.23.31
X-Trace: 1362652727 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1231 83.27.23.31:12308
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485345
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-03-07 09:35, Marcin Kiciński pisze:
> Pytanie z tematu może trochę głupie, ale chodzi mi o to, czy termostat w układzie
chłodzenaia może się zaciąć w dowolnej pozycji, czy zawsze jest to otwarty duży
obieg?
>
> Mam taki problem, że od niedawna szwankuje mi termostat, tzn. czasami jest problem
z zagrzaniem silnika. Wiem że tych autach (Grande Punto) zdarza się, że termostat
zaczyna działać wybiórczo. Teraz idzie wiosna i problem niedogrzanego silnika raczej
nie będzie zbyt dotkliwy, więc mógłbym zostawić wymianę termostatu na jesień (sam
termostat do GP jest stosunkowo drogi a wymiana kłopotliwa), ale obawiam się
sytuacji, w której duży obieg się nie otworzy i slinik zacznie się przegrzewać.
Pytanie, czy to jest wogóle możliwe, czy termostaty mają jakies zabezpieczenie przed
taka sytuacją. Jak dotąd zawsze słyszałem o problemach z termostatem wyłącznie w
kontekście silnika niedogrzanego, stąd moje pytania.
>
> Pozdrawiam
> MK
>
>
>
Zdarza się że nie otwiera się w ogóle duży obieg i wtedy płyn w małym
obiegu gotuje się.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.13 20:06 PiteR
- 08.03.13 08:39 Marcin Kiciński
- 11.03.13 04:31 _Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A