  • Data: 2010-11-19 09:09:44
    Temat: Re: Jak dziala fotoradar ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Nov 2010 20:36:37 -0700, stev wrote:
    >Nowoczesne fotoradary tak naprawde nic maja nic wspolnego z "radarem".
    >Samochody sa nagrywane przez kamere w trybie "live". Program komputerowy
    >ocenia ktory samochod z jaka predkoscia jedzie. Jesli stwierdzi
    >przekroczenie predkosci dodatkowo uruchamia aparat, ktory robi zdjecie.
    >Dostajesz zdjecie do domu i adres strony internetowej gdzie mozesz
    >zobaczyc film (siebie) jadacego za kolkiem i z jaka predkoscia. Zaden
    >antyradar tego nie lapie bo nie ma co lapac. Tak robia zdjecia w USA w
    >niektorych stanach-w Polsce niewiem.

    Jest takie cos na obwodnicy Sycowa.
    Tylko nie ma atestu GUM, wiec nie sluzy do karania, a jedynie
    wyswietla "kierowco <nr_rej> zwolnij".

    I nie wiem czy latwo by dostalo atest, bo dokladnosc tego jest taka
    sobie. Amerykanie mieli pare wynalazkow, np Vascar, ktore do nas nie
    dotarly.

    Bo oni maja podobne problemy z prawem co i my
    http://www.post-gazette.com/transportation/20020428r
    adar0428p3.asp

    J.