-
Data: 2010-11-18 22:43:02
Temat: Re: Jak dziala fotoradar ?
Od: Kazimierz Uromski <u...@g...zx.comzamiastzx> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 18.11.2010 20:28, Lewis wrote:
> W dniu 2010-11-18 20:20, to pisze:
>> begin Lewis
>>
>>> Chciałbyś żeby obsługiwał Ciebie jakiś niespełna domyty i pachnący
>>> świeżym potem człowiek?
>>
>> Twierdzisz, ze 100 lat temu wszyscy byli brudni?
>>
>
> Ba niektórzy władcy nawet zakazywali mycia się, ale to było trochę
> więcej lat wstecz niż 100;) Nie byli może brudni tak jak potrafią być
> dziś aczkolwiek i nie byli nadzwyczaj czyści ale uważam że zaiwanianie
> rowerem przy temp około 5C w opadach deszczu, obok pojazdów
> ochlapujących wodą z kałuż nie należy do najprzyjemniejszych, po takiej
> podróży umywalka może słabo "dać radę" .
Pozwolę sobie tylko wtrącić, abstrahując od teorii powyżej w tym wątku
(: , że to się naprawdę tylko tak wydaje.
1. Na 18km przez środek Warszawy w czasie deszczu przez ostatnie 5 lat
ochlapany byłem może kilka razy, głównym czynnikiem chlapiącym jest
substancja dumnie określana "błotem pośniegowym", a jej znalezienie się
na ubiorze jest w efektem ignorancji ze strony innych uczestników ruchu
drogowego (np. wymijanie czy wyprzedzanie <1m z powiązanym z tym
najazdem na breję ułożoną na środku jezdni lub po środku pasa).
Wynika to m. in. z faktu, iż opad czegokolwiek powoduje dość mocną
redukcję prędkości statystycznego uczestnika ruchu drogowego, a tym
samym zagrożenia ochlapaniem. Mokra nawierzchnia zachęca również do dróg
rowerowych* nawet jeśli ich nawierzchnia zwykle jest odstręczająca.
2. Matura ('05) obfitowała deszczem, a garnitur miałem na sobie jadąc na
nią (12km). Garnitur wymięka przy >=298K (25st.C), poniżej jest to co
najwyżej kwestia dobrania nieco mniejszych v_max i a_max (całkowity czas
przejazdu <=110% średniej w "cywilu").
3. Podobnie, choć już w zimie przy lekkim śniegu dojeżdżając na egzaminy,
4. Brakło mi również niechcianych zapachów zwanych potem, wyniki moich
pomiarów konsultowałem z przedstawicielkami płci odmiennej (:
Koniec off-topic (: Nikogo nie planowałem przekonywać do tego, żeby
"porzucił swojego trującego blachosmroda", a jedynie chciałem niejako
przekazać moje spostrzeżenia korygujące IMHO zbyt negatywną wizję roweru
jako codziennego środka lokomocji.
--
*- na co dzień nie jeżdżę po jezdni tam, gdzie są obecne - po prostu
tam, gdzie droga oznaczona C-13 lub C-13/16 jest wyrobem
drogorowerowopodobnym zwanym "śmieszką" wybieram inne, bardziej lokalne
trasy,
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.10 23:21 Bydlę
- 19.11.10 01:21 to
- 19.11.10 01:23 to
- 19.11.10 04:36 stev
- 19.11.10 00:28 Adam Płaszczyca
- 19.11.10 00:29 Adam Płaszczyca
- 19.11.10 08:19 Elias
- 19.11.10 08:30 Krzysiek Kielczewski
- 19.11.10 08:28 Krzysiek Kielczewski
- 19.11.10 09:09 J.F.
- 19.11.10 10:42 Czarek Daniluk
- 19.11.10 10:43 Czarek Daniluk
- 19.11.10 10:46 Czarek Daniluk
- 19.11.10 10:47 to
- 19.11.10 10:49 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=