  • 1. Data: 2009-10-25 19:59:40
    Temat: Jak działa dual sim gdy wybieram numer?
    Od: "Lagoda" <lagoda niespamować małpa list kropka pl>

    Jak to dział-na jakiej podstawie tel. decyduje z której karty sim zadzwonić
    gdy wybieram numer?
    Są takie tel (lub karty dualsimowe) w których można wprowadzić taką regułe
    wybierania numeru:
    karta1: stacjonarne (71.... 68.... 77....22....) + heyah (888... 889...
    880...)
    karta2: komórki (pozostałe w zasadzie)
    play: wyłącz telefon ;-)

    A może trzeba jakoś w książce tel wprowadzić jakiś parametr...
    Bo ręczne przełączanie z jednej karty na drugą wydaje się dość upierdliwe
    przy dużej ilości wykonywanych telefonów.
    _____________________________________MAT______

  • 2. Data: 2009-10-25 20:33:55
    Temat: Re: Jak działa dual sim gdy wybieram numer?
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Lagoda pisze:
> [...]
    > Bo ręczne przełączanie z jednej karty na drugą wydaje się dość upierdliwe
    > przy dużej ilości wykonywanych telefonów.

    W samsungach dualsimowych ustawiasz, która karta ma być kartą podstawową
    i z tej właśnie karty wykonywane są połączenia.

    Szadzik

  • 3. Data: 2009-10-25 21:45:48
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Lagoda" <lagoda niespamować małpa list kropka pl> napisał
    > Jak to dział-na jakiej podstawie tel. decyduje z której karty sim
    > zadzwonić gdy wybieram numer?

    Zwykle to jednak użytkownik decyduje. Chyba, że któraś z aplikacji już jest
    i działa na telefonach dostępnych w szerokiej ofercie naszych sklepów oraz
    ktoś z tego w polskich sieciach korzysta?

    > Są takie tel (lub karty dualsimowe) w których można wprowadzić taką regułe
    > wybierania numeru:

    Twierdzisz, czy zadajesz pytanie?

> [...]
    > Bo ręczne przełączanie z jednej karty na drugą wydaje się dość upierdliwe
    > przy dużej ilości wykonywanych telefonów.

    Przy obecnej możliwości przenoszenia numerów, najrozsądniejszym wydaje się
    ustawić kartę główną (do wykonywania połączeń) taką, która posiada jednakową
    stawkę za połączenia do wszystkich, bez *.

    Gdy za jakiś czas (do tego czasu zapewne znikną różnice w stawkach MTR)
    będzie można w prosty sposób rozróżnić sieci stacjonarne od mobilnych, wtedy
    i telefony dostaną ARS-a jako "standardowe wyposażenie".

    Maciek.

  • 4. Data: 2009-10-25 22:07:58
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    zależy jaki aparat, ale są na rynku takie, które po prostu mają po prostu 2
    zielone słuchawki:

    http://s.blomedia.pl/komorkomania.pl/11840/myphone-3
    350-dual-sim.jpg

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006
    http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

  • 5. Data: 2009-10-26 07:47:39
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Lagoda" <lagoda niespamować małpa list kropka pl> napisał w
    wiadomości news:4ae4ae35@news.home.net.pl...

    > Bo ręczne przełączanie z jednej karty na drugą wydaje się dość upierdliwe
    > przy dużej ilości wykonywanych telefonów.

    jeden klawisz przed naciśnięciem zielonej słuchawki to upierdliwość?

  • 6. Data: 2009-10-26 07:57:58
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jeden klawisz przed naciśnięciem zielonej słuchawki to upierdliwość?

    jeden klawisz albo żaden jeśli jest wlaściwa do wykonania połaczenia karta
    sim

  • 7. Data: 2009-10-26 08:33:44
    Temat: Re: Jak działa dual sim gdy wybieram=?ISO-8859-2?Q?numer=3F?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Szadzik wrote:
    > W samsungach dualsimowych ustawiasz, która karta ma być kartą
    > podstawową i z tej właśnie karty wykonywane są połączenia.

    A jeżeli przypadkiem chcesz z jakiegoś powodu zadzwonić z drugiej karty,
    to z boku telefonu masz przycisk, który wybiera, przez którą kartę będzie
    nawiązane następne połączenie/wysłany następny SMS - pasek z tą
    informacją jest cały czas widoczny na ekranie.
    Zmiana kart nie dotyczy (w przypadku Samsungów) transmisji danych. Tylko
    karta ustawiona jako podstawowa ma modem GPRS.

    Jakub

  • 8. Data: 2009-10-26 08:57:37
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > jeden klawisz przed naciśnięciem zielonej słuchawki to upierdliwość?

    Nie. To by było fajne. Myślałem, że trzeba wpisywać za każdym razem
    jakiś kod, spluwając przy tym przez lewe ramie stojąc na prawej nodze.
    To jest talie proste we wszystkich tel dualsimowych, czy większości, czy
    tylko tych droższych?

    --
    __________________________________________MAT_______

  • 9. Data: 2009-10-26 11:53:03
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiadomości news:4ae4ae35@news.home.net.pl...

    > jeden klawisz przed naciśnięciem zielonej słuchawki to upierdliwość?

    Oczywiscie ze moze byc, i to znaczna upierdliwosc :)
    Telefon masz w plecaku a dzwonisz za pomoca wybierania glosowego
    sluchawki BT - i co ? Nie upierdliwe wypakowac plecak np. w taksowce ?

    :)
    Pozdrawiam,

  • 10. Data: 2009-10-26 12:44:37
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kod, spluwając przy tym przez lewe ramie stojąc na prawej nodze.
    > To jest talie proste we wszystkich tel dualsimowych, czy większości, czy

    tak jest w samsungu duos / duoz c5212
    innych dualsim nie znam.