  • Data: 2012-02-02 21:44:46
    Temat: Re: Jak działa OC i dlaczego są różne stawki.
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wiesz, godzine temu powiedzialbym ze tak sobie - 200zl rocznie
    mniej, a
    > ryzykuje 2000. Czy uda mi sie przez 10 lat bez wypadku przejechac ?
    Mojej mamie udało się mnie też(od 1979r OC+AC!!!), mojej żonie, mojemu
    teściowi, kumpel w pierwszym roku zaliczył latarnie, potem 19 lat
    spokój. Parę osób by się znalazło.

    > Tylko myslisz ze od tego bedzie lepiej ? Wrocisz na parking, zastaniesz
    > karteczke "moja wina, tel ...", czy nie zastaniesz, bo latwiej znalezc
    > porzadnego czlowieka za 50 zl niz za 2000 ?
    punkt dla Ciebie. Jest pierwszy argument przeciwko. Tylko że kamer
    będzie więcej....

    > y,y. Nadal bedzie ubezpieczenie, nadal zostanie ocena ryzyka.
    > Mlody, warszawiak, w bmw - 500% zwyzki ;-)
    > Tyle tylko za te "parkingowe" szkody kazdy zaplaci sam.
    tak, tak działają ubezpieczenia. ale skoro za cośtam zapłaci sam, on i
    80% jego kolesiów - podstawa ubezpieczenia mogła by być radykalnie niższa.

    (...)
    > Ot, uroki takiego systemu znizek, ktoremu latwo zaradzic,
    To jest najważniejsze. Można temu zaradzić. Jak napisałeś - inny system
    zniżek (wiec parkingowe obcierki bez świadków - problem) albo jak ktoś
    wspominał USA - mandaty wpływają na wzrost ubezpieczeń. Rozwiązań -
    wiele. Chęć zmian w społeczeństwie zerowa. Yyyy.... czyżby nas było już
    trzech? Byłoby fajnie.
    ToMasz