  • 1. Data: 2010-08-05 15:54:35
    Temat: Jak dojechac na fordon?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    http://przekroj.pl/ludzie_sylwetki_artykul,7265,0.ht
    ml

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2010-08-05 16:43:57
    Temat: Re: Jak dojechac na fordon?
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 5 Aug 2010 14:54:35 +0100, kamil napisał(a):

    > http://przekroj.pl/ludzie_sylwetki_artykul,7265,0.ht
    ml

    Fajnie, że wśród bydła na 19-tym są tacy zapaleńcy. Ja zawsze lubię w Gdyni
    posłuchać Janusza - zupełnie inna kultura.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2010-08-05 20:22:19
    Od: "BM" <n...@p...pl>

    > Fajnie, że wśród bydła na 19-tym są tacy zapaleńcy. Ja zawsze lubię w
    > Gdyni
    > posłuchać Janusza - zupełnie inna kultura.

    Fajny artykuł. Janusz = Alan?

    --
    Pozdrawiam, BM

  • 4. Data: 2010-08-05 22:19:41
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-08-05 15:54, kamil wrote:

    > http://przekroj.pl/ludzie_sylwetki_artykul,7265,0.ht
    ml

    Fajnie ze docenili dobra robote obu stacji, ale sam artykul
    nie dosc ze zgapiony chyba od TVN (w ktorym bylo juz o Kolibrze)
    niestety uwiera podczas czytania. Jaki "ogolny", jakie "zmiany
    meteorologiczne"? Poza tym nieprawda ze w Warszawie nie ma nikogo
    takiego - jest taka stacja jak Chinczyk Mokotow. Cos slabo z tym
    Przekrojem w nowym skladzie redakcyjnym.

    Ale z artykulu dowiedzialem sie jednej rzeczy ktora mnie polozyla
    - ze niewidomy dal rade podlaczyc piec gazowy :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2010-08-05 22:27:14
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 5 Aug 2010 20:22:19 +0200, BM napisał(a):

    > Fajny artykuł. Janusz = Alan?

    Pojęcia nie mam. Nie znam gościa, ale często w okolicach Karwin go słyszę.
    Mówi pięknym barytonem z pięknie działającej stacjonarki. I pomaga ludziom
    nie zgubić się na amen w tym bałaganie, który teraz się w okolicach
    Trójmiasta zrobił.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 6. Data: 2010-08-06 01:53:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    BM pisze:

    > Fajny artykuł. Janusz = Alan?

    Janusz nadaje z Dąbrowy
    Alan z Karwin (sąsiad mój z bloku obok)
    Na Karwinach jest jeszcze jedna, nowa baza z której nadaje chyba Krzysztof.

  • 7. Data: 2010-08-10 08:17:58
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    > Janusz nadaje z Dąbrowy
    > Alan z Karwin (sąsiad mój z bloku obok)
    > Na Karwinach jest jeszcze jedna, nowa baza z której nadaje chyba
    > Krzysztof.

    Szacunek dla tych stcjonarnych, ktorzy pomagaja innym tylko czemu wiekszosc
    z nich nadaje taka moca? Ostatnio bedac w okolicach Kartuz slyszalem
    jednostronnie jednego takiego co naprowadzal chyba na Westerplatte... Czesto
    sie zdarza ze naprowadajac jednego skutecznie uniemozliwiaja nasluch w
    promieniu wielu kilometrow.

  • 8. Data: 2010-08-10 23:08:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    kamtzu pisze:

> [...]
    > Westerplatte... Czesto sie zdarza ze naprowadajac jednego skutecznie
    > uniemozliwiaja nasluch w promieniu wielu kilometrow.

    To raczej nie kwestia mocy (ta znowu nie przekłada się tak bardzo na
    zasięg słyszalności), a głównie dobra i wysoko zamontowana antena.

    Jak taki ma długą antenę gdzieś na dachu wieżowca np. tu gdzie mieszkam
    (czyli ponad 100m n.p.m.) to można pogadać na bardzo dalekie odległości.