-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i...@p...onet.pl> <4ccefed3$1@news.home.net.pl>
<ian6g5$dag$1@mx1.internetia.pl> <ian6g0$f2a$2@inews.gazeta.pl>
<4ccf1dd2$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
<ian73u$h6e$1@inews.gazeta.pl> <ian7fb$iuv$1@mx1.internetia.pl>
<4...@n...home.net.pl> <ian9dh$thm$1@mx1.internetia.pl>
<4ccf2c12$1@news.home.net.pl>
<4ccf6a4c$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
<iap37q$inv$1@inews.gazeta.pl>
<4cd0759d$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<iapt4r$lq8$1@inews.gazeta.pl>
<4cd0784b$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<4cd0a32b$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
<4cd1dc1e$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
<4cd26136$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<i...@p...onet.pl> <iaubde$a8e$1@inews.gazeta.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 04 Nov 2010 22:13:13 GMT
Lines: 15
Message-ID: <4cd32ff9$0$21009$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1288908793 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21009 80.52.166.102:43575
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323182
[ ukryj nagłówki ]begin kml
> Pomimo flame'a dalej nie jesteś w stanie pojąć, że dodatkowo wentylowane
> tarcze są w stanie dłużej utrzymać parametry hamowania niż seryjne
> tarcze bo lepiej odprowadzają gazy powstające w czasie hamowania zatem
> układ sie mniej nagrzewa a im się mniej nagrzewa tym ma lepszą
> wydajność.
Wentylowane tarcze to takie, które mają dwie płaszczyzny oddzielone
użebrowaniem, co służy do wentylacji właśnie. Podstawowy cel przewierceń
jest inny.
--
ignorance is bliss
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.10 23:14 to
- 04.11.10 23:15 to
- 04.11.10 23:17 to
- 05.11.10 01:43 Pszemol
- 05.11.10 01:42 Pszemol
- 05.11.10 01:41 Pszemol
- 05.11.10 01:48 Pszemol
- 05.11.10 02:20 to
- 05.11.10 05:01 Pszemol
- 05.11.10 05:06 Pszemol
- 05.11.10 05:04 Pszemol
- 05.11.10 05:08 Pszemol
- 05.11.10 05:07 Pszemol
- 05.11.10 05:51 DoQ
- 05.11.10 06:34 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=