-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "kml" <A...@g...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
Date: Thu, 4 Nov 2010 14:11:11 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 22
Message-ID: <iaubde$a8e$1@inews.gazeta.pl>
References: <i...@p...onet.pl>
<4ccefed3$1@news.home.net.pl><ian6g5$dag$1@mx1.internetia.pl>
<ian6g0$f2a$2@inews.gazeta.pl><4ccf1dd2$0$22809$65785112@news.neostrada.pl><ian73u$h6e$1@inews.gazeta.pl>
<ian7fb$iuv$1@mx1.internetia.pl><4...@n...home.net.pl>
<ian9dh$thm$1@mx1.internetia.pl><4ccf2c12$1@news.home.net.pl>
<4ccf6a4c$0$27026$65785112@news.neostrada.pl><iap37q$inv$1@inews.gazeta.pl><4cd0759d$0$21005$65785112@news.neostrada.pl><iapt4r$lq8$1@inews.gazeta.pl><4cd0784b$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<4cd0a32b$1@news.home.net.pl><i...@p...onet.pl>
<4cd1dc1e$1@news.home.net.pl><i...@p...onet.pl>
<4cd26136$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<i...@p...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 10-dzi-8.acn.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1288876270 10510 62.121.99.10 (4 Nov 2010 13:11:10 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Nov 2010 13:11:10 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: flyte
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323007
[ ukryj nagłówki ]Pszemol wrote:
> Skoro przy standardowych hamulcach jesteś w stanie przy każdej
> prędkości na suchym asfalcie zablokować koła i oderwać je od asfaltu
> to znaczy że siła hamowania, jakość tarcz/klocków jest wystarczająca
> aby uzyskać maksymalną możliwą sprawność hamulców ograniczaną
> w tym przypadku już tylko przyczepnością gumy do asfaltu...
> Masz więc wtedy już do dyspozycji pod swoją nogą całą możliwą
> gamę sił hamowania i nie ma co ulepszać. Co jest w tym niejasne?
> Czyżbyś sugerował że można ulepszyć hamulce i osiągnąć większe
> opóźnienia "g" niż te, które już zrywają przyczepność gumy z asfaltem?
Pomimo flame'a dalej nie jesteś w stanie pojąć, że dodatkowo wentylowane
tarcze są w stanie dłużej utrzymać parametry hamowania niż seryjne tarcze bo
lepiej odprowadzają gazy powstające w czasie hamowania zatem układ sie mniej
nagrzewa a im się mniej nagrzewa tym ma lepszą wydajność.
Ależ ty jesteś niekumaty OMFG.
--
pozdrawiam
kml
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.10 15:43 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 04.11.10 15:53 kml
- 04.11.10 16:08 Pszemol
- 04.11.10 16:08 Pszemol
- 04.11.10 15:43 Pszemol
- 04.11.10 15:34 Pszemol
- 04.11.10 15:33 Pszemol
- 04.11.10 14:18 Pszemol
- 04.11.10 14:14 Pszemol
- 04.11.10 14:13 Pszemol
- 04.11.10 17:43 kml
- 04.11.10 17:44 kml
- 04.11.10 17:44 kml
- 04.11.10 17:46 kml
- 04.11.10 17:50 kml
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S