-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
l.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gigane
ws.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx0
1.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
eostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i...@p...onet.pl> <4ccefed3$1@news.home.net.pl>
<ian6g5$dag$1@mx1.internetia.pl> <ian6g0$f2a$2@inews.gazeta.pl>
<4ccf1dd2$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
<ian73u$h6e$1@inews.gazeta.pl> <ian7fb$iuv$1@mx1.internetia.pl>
<4...@n...home.net.pl> <ian9dh$thm$1@mx1.internetia.pl>
<4ccf2c12$1@news.home.net.pl>
<4ccf6a4c$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
<iap37q$inv$1@inews.gazeta.pl>
<4cd0759d$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<iapt4r$lq8$1@inews.gazeta.pl>
<4cd0784b$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<4cd0a32b$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
<iaquj4$msv$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
<iarrfn$1iv$1@inews.gazeta.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 04 Nov 2010 07:33:17 GMT
Lines: 22
Message-ID: <4cd261bc$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1288855997 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21005 80.52.166.102:33256
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2322867
[ ukryj nagłówki ]begin kml
> Praktycznie _każda_ tarcza gładka, montowana z przodu, jest wentylowana
> w znakomitej większosci samochodów i POMIMO tego są one dodatkowo
> nacinane i wiercone żeby JESZCZE LEPIEJ pozbywać się gazów, które
> powstają w czasie hamowania. Takie tarcze mniej się grzeją a skoro mniej
> sie grzeją to jest mniej gazów, które jest łatwiej odprowadzić zatem
> skuteczność hamowania spada WOLNIEJ w stosunku do tarcz bez dodatkowej
> wentylacji.
Te otwory nie są do wentylacji tylko do odprowadzania gazów i pyłów.
Jakaś tam wentylacja jest raczej efektem ubocznym, w dodatku raczej nie
pożądanym, bo przez różnice temperatur w okolicach tych otworów tarcze w
tych miejscach pękają. I to nie tylko Mikody ale i znacznie droższe.
Pewnie dlatego wielu producentów zrezygnowało z przewierceń (na wylot) na
rzecz nawierceń lub ogranicza się tylko do nacięć. Oczywiście w
niektórych autach sportowych występują tarcze z przewierceniami, ale to
są inne materiały, inna technologia i w ogóle inna bajka niż tarcze po
100 zł.
--
ignorance is bliss
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.10 08:33 kml
- 04.11.10 08:35 to
- 04.11.10 11:30 kml
- 04.11.10 13:25 Pszemol
- 04.11.10 13:23 Pszemol
- 04.11.10 13:21 Pszemol
- 04.11.10 13:19 Pszemol
- 04.11.10 13:14 Pszemol
- 04.11.10 13:13 Pszemol
- 04.11.10 13:12 Pszemol
- 04.11.10 13:10 Pszemol
- 04.11.10 13:10 Pszemol
- 04.11.10 13:09 Pszemol
- 04.11.10 14:01 kml
- 04.11.10 14:02 kml
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=