eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak długo tarcze hamulcowe?Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
    l.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gigane
    ws.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx0
    1.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <i...@p...onet.pl> <4ccefed3$1@news.home.net.pl>
    <ian6g5$dag$1@mx1.internetia.pl> <ian6g0$f2a$2@inews.gazeta.pl>
    <4ccf1dd2$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
    <ian73u$h6e$1@inews.gazeta.pl> <ian7fb$iuv$1@mx1.internetia.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <ian9dh$thm$1@mx1.internetia.pl>
    <4ccf2c12$1@news.home.net.pl>
    <4ccf6a4c$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
    <iap37q$inv$1@inews.gazeta.pl>
    <4cd0759d$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
    <iapt4r$lq8$1@inews.gazeta.pl>
    <4cd0784b$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cd0a32b$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
    <iaquj4$msv$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <iarrfn$1iv$1@inews.gazeta.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 04 Nov 2010 07:33:17 GMT
    Lines: 22
    Message-ID: <4cd261bc$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1288855997 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21005 80.52.166.102:33256
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2322867
    [ ukryj nagłówki ]

    begin kml

    > Praktycznie _każda_ tarcza gładka, montowana z przodu, jest wentylowana
    > w znakomitej większosci samochodów i POMIMO tego są one dodatkowo
    > nacinane i wiercone żeby JESZCZE LEPIEJ pozbywać się gazów, które
    > powstają w czasie hamowania. Takie tarcze mniej się grzeją a skoro mniej
    > sie grzeją to jest mniej gazów, które jest łatwiej odprowadzić zatem
    > skuteczność hamowania spada WOLNIEJ w stosunku do tarcz bez dodatkowej
    > wentylacji.

    Te otwory nie są do wentylacji tylko do odprowadzania gazów i pyłów.
    Jakaś tam wentylacja jest raczej efektem ubocznym, w dodatku raczej nie
    pożądanym, bo przez różnice temperatur w okolicach tych otworów tarcze w
    tych miejscach pękają. I to nie tylko Mikody ale i znacznie droższe.
    Pewnie dlatego wielu producentów zrezygnowało z przewierceń (na wylot) na
    rzecz nawierceń lub ogranicza się tylko do nacięć. Oczywiście w
    niektórych autach sportowych występują tarcze z przewierceniami, ale to
    są inne materiały, inna technologia i w ogóle inna bajka niż tarcze po
    100 zł.

    --
    ignorance is bliss

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: