  • Data: 2010-10-30 19:11:27
    Temat: Re: Jak dbac o opony?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-30 16:12, RadekNet (www.rejsy-czartery.com) pisze:

    > Czyli po prostu obserowac...i smarowac preparatem do opon.

    Z tym smarowaniem to też nie wiem czy jest sens.
    Jak masz tam myjkę ciśnieniową to możesz np. umyć te opony przed końcem
    sezonu i sądzę że wystarczy.

    > Zastanawiam sie czy na zime nie podniesc auta na klocki, ale podparte na
    > zawieszeniu, zeby nie odciazac zawieszenia tylko same opony. W sezonie
    > to nie problem co srednio co tydzien samochod wyjezdza z garazu, ale od
    > litopada do marca - zimowy postoj.

    Jeżeli nie jest problemem to, że przed jazdą trzeba będzie zrobić
    przygotowania, to można.
    W takich uniesionych kołach można też zmniejszyć ciśnienie.