-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Jak często się zmienia płyn hamulcowy?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <kq921j$ccv$1@news.task.gda.pl> <kq9b9r$rrh$1@node2.news.atman.pl>
<51c85dcd$0$3046$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com>
Date: Thu, 27 Jun 2013 01:50:24 +0200
Message-ID: <a...@4...net>
Lines: 26
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.174.127
X-Trace: 1372290626 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1214 79.184.174.127:51725
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496458
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 24 Jun 2013 16:54:59 +0200, Kukus Minipalus napisał(a):
> "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> news:kq9b9r$rrh$1@node2.news.atman.pl...
>>W dniu 2013-06-24 11:03, anacron pisze:
>>> Są marki, które zmieniają co 60 tys. są takie które co 90 tys. Leją ten
>>> sam płyn hamulcowy, więc jak to jest? W jednym aucie wytrzyma 50% więcej
>>> niż w drugim? :)
>>>
>>
>> Co 2 lata a nie jakiś przebieg.
>>
>>
> Moje Daihatsu Gran Move przejeździło 12 lat na niezmienianym oryginalnym
> japońskim płynie hamulcowym. Ale w tym samochodzie klocki hamulcowe
> zmieniłem pierwszy raz przy 170 tysiącach.
Pytanie jaką temperaturę wrzenia miał ten płyn po tych 170tys kilometrów.
Bo tak to można jeździć w nieskończoność na jednym płynie - rozpaść się od
tego nic nie rozpadnie, natomiast taki płyn powoli z czasem traci
właściwości.
Natomiast jeżeli z hamulcami obchodziłeś się tak delikatnie że klocki
wystarczyły Ci na 170kkm, układ był szczelny, zawór w korku sprawny i nie
otwierany, no to całkiem możliwe że płyn dużo wilgoci nie dostał.
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=