-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Jak często się zmienia płyn hamulcowy?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <kq921j$ccv$1@news.task.gda.pl> <kq9b9r$rrh$1@node2.news.atman.pl>
<51c85dcd$0$3046$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com>
<kqbln6$27k$2@node1.news.atman.pl> <kqboha$7hp$1@node2.news.atman.pl>
<51c96fb6$0$25879$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com>
Date: Tue, 25 Jun 2013 12:54:53 +0200
Message-ID: <5...@4...net>
Lines: 25
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1372157682 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1269 82.143.187.50:49461
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496004
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 25 Jun 2013 12:23:31 +0200, Kukus Minipalus napisał(a):
> "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
>> Nie trzeba gór, wystarczy kawałek ostrzej się przejechać po krętych
>> drogach...
>> U siebie po tym jak mi się permanentnie gotowały hamulce przerobiłem z
> Akurat często bywałem w Sudetach (wiem, nie takie straszne te góry, ale
> Karłów dobrze daje w dupę hamulcom), ale pod koniec życia (ostatnie 2 lata)
> byłem w Alpach i Pirenejach. I nic się nie zagotowało i hamulce nie puściły.
> Możę dlatego, że wiem co to hamowanie silnikiem. Inan sprawa, że
> podejrzewam, gdyby to nie był japończyk, to taka sztuka była by niemożliwa.
Akurat Sudety nie gotowaly hamulcow ani w fordach, ani w oplu, ani w
Dacii ... a patrzac po innych to w zasadzie w zadnej marce.
Moze dlatego ze nasi kierowcy potrafia hamowac silnikami.
Patrzac po alpejskich krajach - u nich podobnie.
> Pewnie spore znaczenie miała szczelność układu hamulcowego. Nie ciągnął
> wilgoci.
W zasadzie kazdy jest dosc szczelny, choc nie hermetyczny.
Jakas tam celowa nieszczelnosc w korku jest, gdzie indziej nie ma
prawa..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.06.13 01:50 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=