  • Data: 2013-07-21 13:50:30
    Temat: Re: Jak cwaniacy naci?gaj? ludzi na Allegro
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:0b5342be-6a27-4867-b0eb-ffbee7f099f1@googlegrou
    ps.com...

    > Teraz też są opakowania zwrotne. Tylko w innym miejscu się je zwraca.
    > Kupujesz mleko w kartonie.
    > Wyrzucasz karton i jest on po przerobieniu innym opakowaniem. To
    > lepszy sposób bo bardziej
    > dopasowany do potrzeb producentów i klientów.

    Ty weź mnie nawet nie wkur....
    Przedtem płaciłem za duży kontener, który był systematycznie zapełniany
    i opróżniany co miesiąc.
    Po wprowadzeniu pier.... reformy śmieciowej płacę, a sterta śmieci na
    podwórku rośnie, bo zamiast obiecywanych 3 plastikowych kontenerów do
    segregowania odpadów, dostaję 2 woreczki foliowe czyba po 80 litrów,
    które się targają po wrzuceniu kilku szklanych butelek.
    Musiałbym być durniem, żeby zapychać je gazetami, kartonowymi
    opakowaniami i plastikowymi butelkami po napojach, bo tylko takie śmieci
    da się w nich umieścić bez potargania worków, a ponadto i tak te 2
    woreczki dla mnie to stanowczo za mało.

    Dlatego ekologicznie kartony, papiery i plastikowe butelki znajdują inny
    sposób na utylizację.
    Jaki rząd taka ekologia.