  • Data: 2009-01-14 19:45:28
    Temat: Re: Jak chodzi netia jeśli chodzi o łącza operatorskie ?
    Od: "j.k." <k...@r...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mam rózne doświadczenia, w większości niezbyt pozytywne. Kiedyś(5 lat
    temu) braliśmy Frame Relay i raz wylączyli mi łącze z powodu DDoS (ja
    byłem źródłem) nawet nie powiadomili mnie mailowo ani telefonicznie.
    Zablokowali całkowicie!. Łącze było biznesowe i płacilismy dużo kasy
    więc chyba powinni poinformować tym bardziej, że łącze było do dalszej
    odsprzedaży. Trudny support i zgłaszanie usterek - brak kontaktu. Przy
    uruchamianiu łącza na ethernecie (100Mb) po bgp brak jakiegokolwiek
    wsparcią "in realtime" - tylko mailowo :(. Trudny kontakt- nie ma z kim
    pogadać na tematy techniczne. Dzisiaj też mieli problemy - nawet
    ślimaczył im się portal netia.pl. Nie mogłem dodzwonić sie na support, a
    pod numerem telefonu który podał mi dzisiaj opiekun biznesowy zgłosila
    się automatyczna sekertarka :(.

    Pozdrawiam J.K.