    From: Paweł <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak archiwizować, żeby nie zwariować
    Date: Tue, 22 Dec 2009 22:29:12 +0100

    > Bo z opisu wyglądało jak system miejskiego monitoringu, ale może źle
    > zgadłem.

    To system głównie dla prywatnych użytkowników. Chodzi o takie kamery:
    http://sk3.telekamera.pl/gsm.html

    W każdym razie chętnie usłyszę ile Twoim zdaniem kosztuje
    > napisanie takiej bazy.

    Sama baza danych to zadanie na kilka minut pracy. Jednak do celów jak
    wymienione w temacie potrzebny jest jeszcze jakiś interfejs pozwalający:
    - dodać i usunąć zdjęcie z bazy
    - dodać, usunąć i edytować opis
    - wyszukać zdjęcie wg. jakiś kryteriów
    Ten interfejs to nic innego jak okienka, przyciski i pola w które można
    coś wpisać. W zależności od tego jak ma on wyglądać trzeba poświęcić na
    to więcej lub mniej pracy. Nie mam pojęcia ile może kosztować jego
    stworzenie. Nie zajmuje się tego typu usługami. Choć jak trzeba to na
    własne potrzeby robię takie aplikacje. Oceniłem z grubsza, że moim
    zdaniem potrzeba na to jeden dzień.
    Chcę jednak zaznaczyć, że mechanizm bazy danych jest wygodny dla dużej
    ilości rekordów o małej wielkości. Nie wiem czy w przypadku archiwizacji
    dużych zdjęć w formacie RAW nie pojawią się jakieś problemy

    Paweł