    From: v...@u...to.irc.pl
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Jak admini w PL dbaj? o swoje sieci --> sec.internet.radom
    Date: Tue, 12 Nov 2002 23:46:07 +0000 (UTC)

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Jak sobie przypominam, to podałem prawdopodobny adres email (z tym, że
    > drugiej osobie z firmy).

    Nie znam postow jakie wymienil Pan z kolega, wiem natomiast co ja
    odpisalem Panu. A ze niejako wywolal Pan mnie do tablicy, bo rzekomo nic
    nie robimy w kwestii wirusow, wiec napisalem male sprostowanie.

    Jesli chodzi o sircama to robal pole From: jak i To: losuje z ksiazki
    adresowej outlooka, buffora przegladarki czy z adresow e-mail
    znalezionych w plikach na dysku. Rownie dobrze mogloby byc From: z
    Panskim adresem e-mail, a To: z moim lub na odwrot. Jesli na Pan wlasne
    SMTP, ze skanerem antywirusowym, obsluguje Pan duza ilosc poczty, to
    powinien Pan sobie zdawac sprawe jaka ilosc postow jest zarazonych.
    Gdybym chcial monitowac o wyciecie wszystkich tych userow z sieci to
    dzien musialby miec conajmniej 72h, a tydzien trwac 2x tyle.

    > A czy ja piszę w UTF-8?

    Mea culpa, jesli chodzi o newsy...faktycznie jest poprawnie, za to w
    postach prywatnych bylo utf-8 (naglowki moge na priv wyslac aby nie
    smiecic).

    --
    Dariusz Rubinkiewicz ATS sp.j. PL 26-600 Radom ul. Zeromskiego 75/208
    Sys&Net Admin of :ats internet d...@a...pl tel. (048) 3660030 ext. 30