  • 11. Data: 2009-09-15 14:52:44
    Temat: Re: Jak Play zdenerwował abonenta
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Szopa" <s...@n...podam.spamerom.adresu.br> napisał w wiadomości
    news:h8o98e$lm9$1@pippin.nask.net.pl...
    > qwerty pisze:

    > To, że wina leży częsciowo po jego stronie jest dla mnie oczywiste. Ale
    > tak samo oczywiste jest, że PLAY też ma za uszami. IMHO powinniśmy faceta
    > wspierać, bo to jest w interesie nas wszystkich. Obsługa w PLAY jest
    > gorsza niż u pozostałych opów, jak znajdzie się ktoś kto im finansowo
    > przykopie (chociażby przez wyższe koszty obsługi prawnej, czy przez psucie
    > wizerunku), może PLAY zacznie inwestować trochę w ten segment.

    wg mnie to jest tak - wina zawsze jest pośrodku - jak dla mnie posiadanie 1
    telefonu jak prowadze biznes to jakas bzdura - w dodatku fresza. Co do play
    to nie ma jakoś strasznie różowo ale przypomnij sobie początki pozostałych
    sieci - mało kto pamięta że załatwienie czegokolwiek trwało i trwalo - a i
    teraz nie ma zbyt różowo - nie wiem - może moje problemy z playem nie były
    jakoś szczególnie uciązliwe i dlatego widze to inaczej

  • 12. Data: 2009-09-16 07:39:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 05:58:30 -0700, Sławetny Sławetny napisał(a):

    > Całość jest tutaj
    > http://m.gasowski.webpark.pl/strona1.html
    >
    > Wynika z tego, że człowiek przeniósł numer z Play Fresh do Play dla
    > firm, po czym jego telefon przestał reagować na połączenia przychodzące,
    > co, jak twierdzi, zrujnowało mu biznes.
    >
    > Pomstuje także na niemożność załatwienia niczego u konsultantów Play.

    Jakby chwilę logicznie pomyślał, to by nie miał żadnych problemów. Jak
    prowadzi ten swój biznes tak, jak zarządza swoimi numerami i telefonami,
    to nie ma się zupełnie co dziwić.

    Xenocide

  • 13. Data: 2009-09-16 07:53:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 07:39:40 +0000, xbartx napisał(a):

    > Jakby chwilę logicznie pomyślał, to by nie miał żadnych problemów. Jak
    > prowadzi ten swój biznes tak, jak zarządza swoimi numerami i telefonami,
    > to nie ma się zupełnie co dziwić.

    A mi się wydaje, że to jakaś partyzantka konkurencji (może jakiegoś
    zawiedzionego sprzedawcy). Celowo zrobiona na głupa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 14. Data: 2009-09-16 08:49:15
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    qwerty pisze:

    > Ten człowiek jest niespełna rozumu.

    A ja uważam, że słusznie robi. Ile osób dało sobie spokój dochodzeniem
    swojego. Sam miałem problem z Mobilking który ściemniał, że aż światła
    przygasały przy rozmowie. Do tego ZEROWA pomoc od strony Play, jedynie
    gadka to nie ich wina. W mobilking, że to wina Play....i mając dowodu na
    straty związane z tym całym procesem też żądał bym odszkodowania.
    Zamiast ~7 dni (przed ustawą jednodniową) prawie miesiąc bez telefonu
    (brak rozmów przychodzących) i dopiero skarga do UKE przyśpieszyla w
    magiczny sposób rozwiązanie problemu.
    Pewnie rodzą się pytanie czemu biznes i numer w mobilking. Była to
    jedyna sieć która przeniosła numer ze snickers mobile a numer z końcówka
    x00 x00 wart jest poświęcenia. A po takim zabiegu przenoszenie do innych
    sieci nie sprawiało (teoretycznie) problemu bo mieli w programie MNP
    mobilking na liście.

    Jednak podpisuje się pod tym żeby zrobili porządek z bok play. Większe
    syfu to tylko na party line polshitu można się spodziewać. Nawet
    reklamacja składane przez stronę playmobile są traktowane na odwal się i
    dopiero druga lub trzecia interwencja coś daje.

    MM

  • 15. Data: 2009-09-16 08:51:54
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    xbartx pisze:

    > Jakby chwilę logicznie pomyślał, to by nie miał żadnych problemów. Jak
    > prowadzi ten swój biznes tak, jak zarządza swoimi numerami i telefonami,
    > to nie ma się zupełnie co dziwić.

    Przeczytaj dokładnie jego historie http://tssystem.pl/play/informacje/
    dlaczego przenosząc numer od razu trzeba być nastawionym na nie wiadomo
    co? Jak by wiedział, że tak będzie pewnie by inaczej postąpił.

    MM

  • 16. Data: 2009-09-16 09:09:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 10:51:54 +0200, MM napisał(a):

    > Przeczytaj dokładnie jego historie http://tssystem.pl/play/informacje/
    > dlaczego przenosząc numer od razu trzeba być nastawionym na nie wiadomo
    > co? Jak by wiedział, że tak będzie pewnie by inaczej postąpił.

    dotrwałem do połowy - facet bredzi jak potrzaskany.
    Play nie jest idealny, ale to co ziutek wyczynia, to przechodzi ludzkie
    pojęcie. Czytać też niespecjalnie potrafi. Z wszystkich możliwych sposobów
    realizacji tego co chciał wybrał najbardziej skomplikowany i w zasadzie
    gwarantujący problemy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2009-09-16 10:56:54
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br>

    Olgierd pisze:

    > A mi się wydaje, że to jakaś partyzantka konkurencji (może jakiegoś
    > zawiedzionego sprzedawcy). Celowo zrobiona na głupa.

    Chyba nie.

    Ostatnio jak byłem w Play na pl. Konstytucji widziałem gościa, który
    miał podobne problemy, walczył z BOKistą o SMSy i przychodzące, obsługa
    w salonie starała się mu pomóc (choć bez większego zaangażowania). Może
    to był ten sam człowiek ? :)

    --
    Ten Szop

  • 18. Data: 2009-09-16 11:02:34
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br>

    MM pisze:

    > Jednak podpisuje się pod tym żeby zrobili porządek z bok play. Większe
    > syfu to tylko na party line polshitu można się spodziewać. Nawet

    Nie wiem, jak jest w Polsacie, ale opinie o BOK Play są w pełni
    usprawiedliwione w mojej opinii. Tam się nikt specjalnie nie przejmuje
    obsługą klienta.

    > reklamacja składane przez stronę playmobile są traktowane na odwal się i

    Kiedyś zadałem proste pytanie przez stronę. Odpowiedź otrzymałem. Po 5
    dniach :)

    --
    Ten Szop

  • 19. Data: 2009-09-16 11:07:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 12:56:54 +0200, Szopa napisał(a):

> [...]
    > miał podobne problemy, walczył z BOKistą o SMSy i przychodzące, obsługa
    > w salonie starała się mu pomóc (choć bez większego zaangażowania). Może

    Wszystko jest możliwe, aczkolwiek zauważ, że rozsądny człowiek w takim
    przypadku minimalizuje skalę tragedii:
    - uruchamiając 2 telefon i powiadamiając stałych kontrahentów o zmianie,
    - sprawdza jak jeszcze można potwierdzać, prócz esemesów,

    No i faktycznie: jak zezłoszczeni partnerzy mogą się dodzwonić, skoro
    telefonu nie ma?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 20. Data: 2009-09-16 11:20:16
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > - sprawdza jak jeszcze można potwierdzać, prócz esemesów,
    >
    > No i faktycznie: jak zezłoszczeni partnerzy mogą się dodzwonić, skoro

    Masz w 100 % rację, to jest oczywiste. Tak jak pisałem, człowiek
    przespał problem, obudził się z ręką w nocniku i teraz wini Play. Z
    jednej strony jest to nieco niepoważne, z drugiej jednak wina Playa jest
    ewidentna. Nie ma się co dziwić, że człowiek chce z nimi powalczyc. IMHO
    to nam wszystkim tylko na dobre wyjdzie.

    --
    Ten Szop