eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJak Play zdenerwował abonentaRe: Jak Play zdenerwował abonenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!n
    emesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-m
    ail
    From: MM <m...@p...change.hand>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak Play zdenerwował abonenta
    Date: Wed, 16 Sep 2009 10:51:54 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 11
    Message-ID: <h8q9im$9e4$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <9...@m...googlegroups.com>
    <h8q4ns$bsu$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aatj106.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1253091734 9668 83.5.247.106 (16 Sep 2009 09:02:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Sep 2009 09:02:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <h8q4ns$bsu$2@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:980842
    [ ukryj nagłówki ]

    xbartx pisze:

    > Jakby chwilę logicznie pomyślał, to by nie miał żadnych problemów. Jak
    > prowadzi ten swój biznes tak, jak zarządza swoimi numerami i telefonami,
    > to nie ma się zupełnie co dziwić.

    Przeczytaj dokładnie jego historie http://tssystem.pl/play/informacje/
    dlaczego przenosząc numer od razu trzeba być nastawionym na nie wiadomo
    co? Jak by wiedział, że tak będzie pewnie by inaczej postąpił.

    MM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: