  • 1. Data: 2011-02-08 13:44:49
    Temat: Jade po stilo
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    Witam,.
    na co zwrócić uwagę przy kupnie stilo 1.9 jtd 115 km,
    2002 rok, cena 15300 ,
    M.

  • 2. Data: 2011-02-08 13:52:07
    Temat: Re: Jade po stilo
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Mirosław" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam,.
    > na co zwrócić uwagę przy kupnie stilo 1.9 jtd 115 km,
    > 2002 rok, cena 15300 ,
    > M.
    Coś drogawo patrzac na motoallegro:

    http://moto.allegro.pl/listing.php/search?sg=0&categ
    ory=3&string=stilo

    K.

  • 3. Data: 2011-02-08 14:19:07
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Czy drogawo..
    Dobrze wyposazone i w dobrym stanie stoja wiecej, a czy ktos da czy nie..

  • 4. Data: 2011-02-08 14:34:13
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Tutaj masz watek, przeczytaj:
    http://skroc.pl/aba9

  • 5. Data: 2011-02-08 14:36:00
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    Przeczytaj to:
    http://skroc.pl/c1ef

  • 6. Data: 2011-02-08 16:07:39
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Coś drogawo patrzac na motoallegro:

    Jak ktoś za wyznacznik bierze ceny z allegro to powodzenia w zakupach.

  • 7. Data: 2011-02-08 19:40:57
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Jak ktoś za wyznacznik bierze ceny z allegro to powodzenia w zakupach.

    Zawsze spotykałem się ze zdaniem, ze są zawyżone

  • 8. Data: 2011-02-08 20:20:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-08 13:52, Krzysztof pisze:

    > Użytkownik "Mirosław" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Coś drogawo patrzac na motoallegro:
    >
    > http://moto.allegro.pl/listing.php/search?sg=0&categ
    ory=3&string=stilo

    Jeżeli lubisz samochody które robiły po 50kkm rocznie, ewentualnie ktoś
    je zawinął naokoło latarni, to faktycznie dobrym wyznacznikiem są dolne
    ceny z portali ogłoszeniowych :)

  • 9. Data: 2011-02-08 20:23:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-08 13:44, Mirosław pisze:
    > Witam,.
    > na co zwrócić uwagę przy kupnie stilo 1.9 jtd 115 km,
    > 2002 rok, cena 15300 ,

    Najlepiej zabrać kogoś kto ma Stilo, przejedzie się i wtedy ma szanse
    wyłapać rozmaite nieprawidłowości w prowadzenia.

    Tak do sprawdzenia to standardowo - pooglądać podłużnice, pomierzyć
    grubość lakieru na nic, przy okazji też można na blachach na zewnątrz.

    Silnik czy nie ma wycieków, czy nie dymi, czy jest moc.
    Przy uruchamianiu sprawdzić lampki (czy się zapalają i gasną odpowiednio).

    Co do upierdliwości modelu, to najlepiej zapytaj na forum Fiata - na
    autokąciku (autokacik.pl) chyba jest trochę Stilowców.

  • 10. Data: 2011-02-08 21:34:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-08 19:40, Marek P. pisze:

    > Zawsze spotykałem się ze zdaniem, ze są zawyżone

    LOL.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl