  • 21. Data: 2010-03-09 21:31:49
    Temat: Re: Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-03-2010 o 22:19:53 ToMasz <t...@g...pl> napisał(a):

    > narzekanie to nasza narodowa specjalność. ustępuje tylko nakłanianiu do
    > grupowego narzekania.

    he he he

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 22. Data: 2010-03-09 22:12:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 09 Mar 2010 19:41:25 +0100, ToMasz napisał(a):

    > czyli... 2mln osób?

    2 mln numerów.
    Ja mam tak:
    - stary Play online na kartę leży w szufladzie
    - nowy Play online na kartę pracuje
    - jakiś starterek działa jako zapasowy "do internetu" jeszcze przez parę
    dni, później do kosza
    - inny (przeniesiony) numer niedługo zastąpi tego "do internetu"
    - jedyny numer, na którym naprawdę mi zależy, niedługo będzie
    przeniesiony do Orange.

    Znaczy się "jestem" pięcioma numerami Play, z czego (czasem) można się do
    mnie próbować dodzwonić pod ten jeden.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 23. Data: 2010-03-09 23:13:45
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Znaczy się "jestem" pięcioma numerami Play, z czego (czasem) można się do
    > mnie próbować dodzwonić pod ten jeden.

    Mam 3 karty Play, kupione wydzwonine (do sprawdzenia simlockow byly),
    aktywne, od ponad roku nieuzywane niedoladowane, leza w szufladzie. Czyli
    jest nas 2 mln - 8 sztuk.

  • 24. Data: 2010-03-09 23:15:26
    Temat: Re: Ja te? si? dziwie ?e nie przeszed?e? do Fresh.
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    W dniu 2010-03-09 21:22, Kriss pisze:

    > W?a?nie dlatego teraz jestem w Playu, pierdolony Plus wypierdoli? mnie z
    > roamingiem.
    > Przez 2 miesi?ce wakacji 2009 w Szwecji musia?em korzysta? z budek
    > telefonicznych.

    A próbowałeś już z Play korzystać? Bo ja do dziś nie dostałem się
    odpowiedzi na reklamacje z początku 2009 roku na temat nie działania
    Play on-line we Francji, potem próbowałem bez skutecznie korzystać z
    Fresch na Litwie (również zero odzewu z ich strony) więcej nie
    próbowałem. Orange zarówno abonament dla firm jak i GO działa (w
    Europie, poza nie miałem okazji testować) bez problemów, SimPlus też
    działał, tyle że w SimPlusie nie ma roamingu na transmisje danych, ale
    przynajmniej jasno o tym informują, a nie jak Play gdzie wszystko ma
    działać a potem wielki klops i zlewka.

  • 25. Data: 2010-03-10 00:29:11
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał

    > W Play 6 osob za 30zl = 180 zl
    >
    > rozrysowac Ci?

    czy ty nie potrafisz czy nie chcesz zrozumieć, że z tej oferty korzystają
    ludzie, którzy UŻYWAJĄ telefonu do dzwonienia, a co za tym idzie, muszą
    doładować konto, za przykładowo 30pln? z tego też tytułu, mają za free, nie
    tylko do 3-ch, ale do wszystkich w sieci, skończ więc tą swoją bzdurną
    wyliczankę, bo jest bez sensu, siedź w swojej rodzinnej i się w trójkę
    jarajcie swoimi 5pln. TYLKO w trójkę. Rozrysować was? Aż trzech?

  • 26. Data: 2010-03-10 05:41:39
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 9 Mar, 19:27, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "looker"news:hn62tb$124$1@news.onet.pl

    > za 30 PLN gadasz do oporu ze wszystkimi w PLAY. :)
    > IMHO o wiele ciekawsza rzecz niż 3 osoby za 5 PLN w erze.

    Weź daj spokój. Za 30pln rozmawiam do oporu ze wszystkimi w PLAY. W
    POPie mam 1000 minut za 6pln. Czyli za 30pln mam 5000 minut. Do
    wszystkich w Orange i na stacjonarne. Czyli zamiast do 2 czy 3
    milionów w PLAY mam jakieś 13 milionów numerów w Orange. W PLAY mam
    aż jedną osobę. Jedną. A 5000 minut to, zakładając, że miesiąc ma 30
    dni i rozmawiam codziennie, to jest jakieś 2h45. Dla mnie oferta
    Orange jest znacznie lepsza. Ale też pewnie dlatego, że ja mam około
    100 minut dziennie.

    JK

  • 27. Data: 2010-03-10 07:59:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik ".Zykfryd." <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Francji, potem próbowałem bez skutecznie korzystać z Fresch na Litwie (również
    > zero odzewu z ich strony) więcej nie próbowałem.

    Dziwne, bo 2 lata temu na Litwie bez problemu wysyłałem sms i dzwoniłem.

  • 28. Data: 2010-03-10 08:55:50
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > ludzie, którzy UŻYWAJĄ telefonu do dzwonienia, a co za tym idzie, muszą
    > doładować konto, za przykładowo 30pln? z tego też tytułu, mają za free,
    > nie

    A jaki to ma zwiazek, osoby z sieci rodzinnej tez dzwonia i doladowuja a
    usluga w Play kosztuje wiecej.

  • 29. Data: 2010-03-10 11:11:50
    Od: W <a...@o...pl>

    looker wystukał, co następuje:

    > Mam 3 karty Play, kupione wydzwonine (do sprawdzenia simlockow byly),
    > aktywne, od ponad roku nieuzywane niedoladowane, leza w szufladzie. Czyli
    > jest nas 2 mln - 8 sztuk.

    Wow, mam z 5 starterow zamowionych za friko ze strony orange... leza w
    szufladzie i uzywam jedynie orange.pl do wysyslania sms za granice.
    Tak jest u kazdego opa wiec po co sie palowac? U innych przez rok mozesz
    tylko odbierac polaczenia ale numery leza w bazie (pewnie nawet dluzej, az
    nie zrobia czystki...) w play mozesz jeszcze dodatkowo zadzwonic jak jakies
    grosze zostaly na karcie. Tylko taka roznica, ale niektorym to nie
    przeszkadza jojczyc i biadolic.

  • 30. Data: 2010-03-10 11:20:51
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-03-10 09:55, looker pisze:

    > A jaki to ma zwiazek, osoby z sieci rodzinnej tez dzwonia i doladowuja a
    > usluga w Play kosztuje wiecej.

    W Play nie płacisz 30zł za rozmowy za darmo w sieci. Rozmowy stają się bezpłatne po
    doładowaniu za min. 30 zł. całe 30zł można wykorzystać dowolnie więc usługa darmowych

    połączeń nic nie kosztuje, trzeba jedynie regularnie doładowywać konto.