  • 11. Data: 2010-03-09 18:27:46
    Temat: Re: Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "looker" news:hn62tb$124$1@news.onet.pl

    > Zła, a sieci rodzinne, firmowe itp?
    > Fresh moze i dobry ale rodzinna w Erze masz za 5zl (rodzic np) i 3 osoby
    > dzwonia do bolu. Fresh to ma?

    za 30 PLN gadasz do oporu ze wszystkimi w PLAY. :)
    IMHO o wiele ciekawsza rzecz niż 3 osoby za 5 PLN w erze.

  • 12. Data: 2010-03-09 18:41:25
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Valdi pisze:
    > "looker" news:hn62tb$124$1@news.onet.pl

    > za 30 PLN gadasz do oporu ze wszystkimi w PLAY. :)
    czyli... 2mln osób?

    > IMHO o wiele ciekawsza rzecz niż 3 osoby za 5 PLN w erze.

    a w popie za 6zł masz 1000minut do OR i stacjo czyli 20mlnosób. Po
    cholere mam uciekać do Play..

    ToMasz

  • 13. Data: 2010-03-09 18:52:09
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    W dniu 2010-03-09 17:50, Piotr M pisze:

    > Nie, nie chodzi o moją skórę. Ja w miarę swobodnie rozmawiam (no może
    > nie wiszę godzinami na telefonie spoza sieci).
    > Tak pomyślałem o pewnym "systemie". Ile Play wy nie wyskakiwał z
    > promocjami, ciężko system złamać. Trzeba zrywu narodowego ;P

    Operatora nie wybiera się tylko na podstawie cen połączeń. Play musi
    najpierw mieć porównywalną do W3 jakość, między innymi mieć jakikolwiek
    BOK. Na przykład taki internet mają tani ale przecież z tego się
    korzystać nie da a i zasięg tragiczny, pakiety internetu w telefonie
    tanie ale jak się niedaj boże skożysta z transmisji danych w roamingu
    Plusa to drożeni niż z telefonu W3 na "Malediwach". Roaming co z tego że
    tani jak nie działa. I tak można by długo wymieniać... usługi
    telefoniczne to nie tylko tanie rozmowy, liczy się też jakość i usługi
    inne niż głosowe, a w tej kwestii Play ma wiele do nadrobienia.
    A na dokładkę inni płacą drożej za połączenia do użytkowników Play, ja
    bym na przykład nie chciał zmuszać ludzi do mnie dzwoniących żeby
    płacili jak za audiotele. I czasem z premedytacją zmuszam co niektórych
    co przeszli do Play żeby do mnie oddzwonili ;-)

  • 14. Data: 2010-03-09 19:03:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik ".Zykfryd." <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Operatora nie wybiera się tylko na podstawie cen połączeń. Play musi najpierw
    > mieć porównywalną do W3 jakość, między innymi mieć jakikolwiek BOK.

    Fakt, że ich bok "trochę" kuleje, ale codziennie do nich nie
    dzwonich/odwiedzasz.

    Na przykład taki internet mają tani ale przecież z tego się
    > korzystać nie da a i zasięg tragiczny, pakiety internetu w telefonie tanie ale
    > jak się niedaj boże skożysta z transmisji danych w roamingu

    U mnie 99,99% ruchu idzie przez wi-fi. Dziennie 1-2 godz. przeglądania stron.
    Przez BTS leci 2-3 MB na miesiąc. Zresztą jak widzisz wątek niżej/wyżej osoba
    żałuje skorzystać z sieci do wspomagania gps.

    > A na dokładkę inni płacą drożej za połączenia do użytkowników Play, ja bym na
    > przykład nie chciał zmuszać ludzi do mnie dzwoniących żeby płacili jak za
    > audiotele.

    To niech zmienią sieć. Przecież nie ma nakazu korzystania z W3.

  • 15. Data: 2010-03-09 19:05:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > a w popie za 6zł masz 1000minut do OR i stacjo czyli 20mlnosób. Po
    > cholere mam uciekać do Play..

    I wykorzystujesz te 1000 min? Każdy używa tego opa co mu pasuje. Skoro obecny mu
    pasuje to niech nie narzeka, że do play'a ma drogo.

  • 16. Data: 2010-03-09 19:28:07
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > za 30 PLN gadasz do oporu ze wszystkimi w PLAY. :)
    > IMHO o wiele ciekawsza rzecz niż 3 osoby za 5 PLN w erze.

    A czy oni dzwonia do Ciebei tez za darmo? Nie, a w rodzinnej tak. Wiec bez
    podniecania.

  • 17. Data: 2010-03-09 20:10:49
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał

    > A czy oni dzwonia do Ciebei tez za darmo? Nie, a w rodzinnej tak. Wiec bez
    > podniecania.

    skoro też są w PLAY to płacą? naprawdę? mam ci to rozrysować żebyś zrozumiał
    bez podniecania?

  • 18. Data: 2010-03-09 20:22:29
    Od: "Kriss" <k...@p...pl>

> [...]
    > wymieniać... usługi telefoniczne to nie tylko tanie rozmowy, liczy się też
    > jakość i usługi inne niż głosowe, a w tej kwestii Play ma wiele do
    Właśnie dlatego teraz jestem w Playu, pierdolony Plus wypierdolił mnie z
    roamingiem.
    Przez 2 miesiące wakacji 2009 w Szwecji musiałem korzystać z budek
    telefonicznych.

  • 19. Data: 2010-03-09 20:55:56
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > skoro też są w PLAY to płacą? naprawdę? mam ci to rozrysować żebyś
    > zrozumiał bez podniecania?

    nie placa, placac po 30zl, czyli 3 osoby do siebie po 30 zl czyli 90zl. W
    Erze masz to albo w pakiecie albo za 5zl przy aneksach czyli

    5zl jedna osoba i 3-osobowa grupa dzwoni w kazdym kierunku za darmo
    25zl kosztuje grupa 5 osob
    a 35 6 osob

    W kazda strone kazdy po 2000 minut

    W Play 6 osob za 30zl = 180 zl

    rozrysowac Ci?

  • 20. Data: 2010-03-09 21:19:53
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > I wykorzystujesz te 1000 min?
    A skąd! Chyba na zegarynke bym musiał dzwonić. 250 minut z biedą
    wykorzystałem, czyli 2.5 grosza za minute wyszło, ale przy teoretycznym
    abonamencie ok 12zł na miesiąc.

    > Każdy używa tego opa co mu pasuje. Skoro
    > obecny mu pasuje to niech nie narzeka, że do play'a ma drogo.

    narzekanie to nasza narodowa specjalność. ustępuje tylko nakłanianiu do
    grupowego narzekania.
    ToMasz