  • 31. Data: 2009-05-07 11:08:15
    Temat: Re: Ja takie chc
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    Respect Panie Piotrze zwlaszcza ze na tym foto to nie jest najglebsze
    zlozenie jakie Wasci zrobiles...na ktoryms z kolejnych chyba jeszcze mocniej
    lezysz.

  • 32. Data: 2009-05-07 11:37:33
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]
    > zlozenie jakie Wasci zrobiles...na ktoryms z kolejnych chyba jeszcze mocniej

    eee tam, mogłem inne zdjęcie wziąc, bo tera sie ino nabijajom ze mnie -
    leszcza - a chodziło _jedynie_ o tablice rej. ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 33. Data: 2009-05-07 11:38:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:

    > eee tam, mogłem inne zdjęcie wziąc, bo tera sie ino nabijajom ze mnie -
    > leszcza - a chodziło _jedynie_ o tablice rej. ;-)

    aaaa, że nie zagięta. no, to faktycznie leszcz. ale lus, jak się znowu
    wyjebiesz, to se wygnij, bedzie c00l.

    --
    gildor
    9'99

  • 34. Data: 2009-05-07 11:58:51
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    gildor pisze:
    > jak się znowu
    > wyjebiesz, to se wygnij, bedzie c00l.

    rozumiem, że to rada od doświadczonego się-wyjebywacza ?

    --

    pozdr
    pj

  • 35. Data: 2009-05-07 12:01:01
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "(pj)"
    eee tam, mogłem inne zdjęcie wziąc, bo tera sie ino nabijajom ze mnie -
    leszcza - a chodziło _jedynie_ o tablice rej. ;-)

    Och ta skromnosc...ale nie stresuj sie chlopaku precle nie takie zlozenia
    trzaskaja - na plejstejszyn.

    T.

  • 36. Data: 2009-05-07 12:02:32
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:

    > rozumiem, że to rada od doświadczonego się-wyjebywacza ?

    e nie. ja się tylko 2 razy wyjebałem. w ęternecie czytałem. w ęternecie.

    --
    gildor
    9'99

  • 37. Data: 2009-05-07 12:31:02
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Tytus z Fabryki wrote:
    > Och ta skromnosc...ale nie stresuj sie chlopaku precle nie takie
    > zlozenia trzaskaja - na plejstejszyn.

    Chyba na xboxie.

    --
    Diobeu