  • Data: 2011-10-08 22:53:02
    Temat: Re: Ja nikogo nie wyprzedzałem
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.10.2011 18:32, Myjk pisze:
    > Od czasu do czasu przeglądam te materiały z "Jedź bezpiecznie" i zawsze
    > trafi się jakiś jelonek. "Ale ja nikogo nie wyprzedzałem...
    ale czy to tak ciężko zrozumieć, ze dla gościa wyprzedzanie to
    procedura: lusterko, lewy migacz, kierownica, pedał gazu.... On tego nie
    zrobił. Poprostu jechał równolegle z innym pojazdem, który akurat
    postanowił zwolnić.
    JEst to głupi przepis, może źle napisałem. egzekwowanie tego przepisu w
    taki sposób jest głupie. W tym konkretnym przypadku, czy razem 2 auta
    przejechały przez przejście czy też była pomiedzy nimi różńica 2m i
    3km/h - nic nie zmienia.

    ToMasz

    PS

    reszczei kierowców sie należało. żeby jechać 88 (licznik wskaże wiecej
    niż 90,) na 50 i niewiedzieć? trzeba być... naperwno nie kierowcą