  • Data: 2016-11-28 21:06:48
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak bys sie bronil w sadzie. Jest nagranie. Od momentu wlaczenia sie swiatel
    cofania w samochodzie ktory uderzyl w drugi samochod uplywaja trzy sekundy, da sie to
    z filmu policzyc. Samochod ktory przywalil jest w ruchu i na pierwszenstwie.
    Wlaczenie swiatel cofania nastapilo bezposrednio po zatrzymaniu kombi. Gdyby kierowca
    audi widzial wlaczone swiatla cofania to by sie zatrzymal i uniknal stluczki. A on
    jak krowa jedzie pomimo ze wymusza pierwszenstwo. No i nie wiadomo czy trabil zeby
    ostrzec kierujacego kombiakiem.

    Nie wiem jaki Ty film oglądasz, ale na tym filmie, wskazanym przez
    Megrimsa widać, że światła cofania zapalają się jak Megrims już znalazł
    się na środku. Niestety ten cofający idiota nie dał mu nawet szans na
    jakąkolwiek reakcję. Od chwili zapalenia się świateł cofania do chwili
    uderzenia mijają raptem 2 sekundy. Cofający po wrzuceniu wstecznego
    biegu cofa natychmiast i mocno przyspiesza. Po sekundzie od rozpoczęcia
    manewru cofania, Megrims zauważa walące w niego auto i odruchowo wciska
    pedał hamulca. Czy włączył klakson? To już on sam musi odpowiedzieć na
    to pytanie. Choć w tym przypadku i tak nie ma to najmniejszego
    znaczenia, bo ta cofająca "pi...da" i tak już by nie miała szan na
    wyhamowanie.