  • Data: 2016-11-14 15:34:55
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:295a473a-e220-4d8d-8a51-6039cc0fab50@go
    oglegroups.com...
    >Megrims nie przestrzegal odnosnie wlaczania sie do ruchu na dodatek
    >obydwaj nie przestrzegali odnosnie patrzenia.
    >Obydwaj byli wtedy slepi. Nie bronie mojego zdania a jedynie zgadzam
    >sie z tym co w bardzo podobnym przypadku stwierdzili policjanci.
    >Prawo musi byc proste i logiczne.
    >Jak wlaczajacy sie do ruchu zanim sie nie wlaczy nie ma zadnych praw
    >to znaczy ze musi przepuscic wszystkich, tych jadacych do tylu tez.

    Ale takiego stopniowania nie ma. Jeden ma ustapic i drugi ma ustapic,
    i nie wiadomo ktory wazniejszy.
    Byc moze naleza sie dwa mandaty dla obu kierowcow - nastepnym razem
    beda obaj bardziej uwazac :-)

    A tak gwoli scislosci - wlaczanie sie do ruchu nastepuje m.in po
    zatrzymaniu niewynikajacym z warunkow ruchu drogowego, wiec ten
    cofajacy chyba tez sie wlaczal - bo chwile wczesniej zatrzymal z
    wlasnej, nieprzymuszonej woli :-)

    J.